Virus TI OS. 2.0 ervaringen

en downloaden maar !!! van de access site :{

A new version is available for download free of charge.

TIOS 2.0 is a combined feature and maintainance release. The installer package will update your Virus TI hardware, drivers, Virus Control plug-ins and documentation.

The new version features additional oscillator types, enhanced Wavetable synthesis and more wavetables. It allows you to see how expensive a chosen patch is and features Section Locking through Virus Control. Patches can be finally sorted by category and the onboard patch ROM contains addition 256 sounds by Matthew Stolley and Matt Picone.

of te wel, hij is beschikbaar

Cool. Komt mooi uit nu ik nog wat vrije dagen heb deze week :)

Origineel geplaatst door koekebakker
:dubbel: Zeer overtuigende sarcasme. Ik zou bijna denken dat je het meent. :okdan:

Voor de mensen die Bert "steenkolen" Smorenberg niet kennen: HIERRRR is het filmpje waarmee de Motif aan
de man gebracht moet worden. Verder lijkt het mij een zeer prima vent overigens :)

Excuses voor mijn nogal late reactie, maar ik vind dit filmpje echt geweldig, had 'm nog nooit gezien.
Die naam van die slapbass: "SlapBert" :D

Origineel geplaatst door GreenTusk
Hier is nog een filmpje van Bert. Hij is echt geweldig, ik zou direct een motif willen kopen ;)

http://www.youtube.com/watch?v=tdFwvceifBk
En deze kende Ik weer niet... quote :"The only thing you like now is like a beat MMMPF MMMPF MMMPF and you're gonna make a lot of money" Ik zou ook bijna zo'n Motif in huis nemen na het zien van dit filmpje. :D

Anyways. ik heb zin om de nieuwe update te gaan uitproberen als ik straks weer achter mijn
synth zit.

Laatst gewijzigd:
Voor alle fans
smoor5rc.gif

Deze dude is echt niet een van de minste...
Is ook verantwoordelijk voor o.a. de bassie en adriaan tune.

Check zijn site:

www.smoor.nl

Virus TI Update net gechecked..
Om gelukkig van te worden.

Haha cool! Ik heb Bert Smorenburg nog nooit eerder gezien. Hij weet het inderdaad leuk te brengen. Met z'n "ik-plug-m'n-gitaar-in-de-versterker-imitatie" in het Morif Rack filmpje, en die quote die koekebakker al aanhaalde :okdan:
In het begin moest ik, gezien het enthousiasme, nog even denken aan die Japanner met zijn Creative Prodikeys video demo :D

(sorry.. nu maar weer ontopic...)

Dus de geruchten gaan rond dat Access music door Yamaha opgekocht gaat worden? 8o)

(Is een geintje hoor, maar ze lopen allebei wel zo te stuntelen dat het niet meer leuk is.)

Origineel geplaatst door fuse
Dus de geruchten gaan rond dat Access music door Yamaha opgekocht gaat worden? 8o)

(Is een geintje hoor, maar ze lopen allebei wel zo te stuntelen dat het niet meer leuk is.)

stuntelen?
waarmee dan?

kan iemand es even een keer iets posten met de nieuwe sounds van os2

ben namelijk niet thuis... moet tot zaterdag wachten :{ en wil graag wa hore

Bij deze dan :)

Mensen ik start net de virus op en het kan aan mij liggen maar het lijkt wel of alles gewoon nog vetter klinkt!
Dit zijn 2 nieuwe patches.

Attachments

• virus-reloaded.mp3
    990,7 KB · Bekeken: 166
Origineel geplaatst door ChampionSound
Haha cool! Ik heb Bert Smorenburg nog nooit eerder gezien. Hij weet het inderdaad leuk te brengen. Met z'n "ik-plug-m'n-gitaar-in-de-versterker-imitatie" in het Morif Rack filmpje, en die quote die koekebakker al aanhaalde :okdan:
In het begin moest ik, gezien het enthousiasme, nog even denken aan die Japanner met zijn Creative Prodikeys video demo :D

(sorry.. nu maar weer ontopic...)

Ja sorry,maar die filmpies zijn gruwlijk....de van ohmforce zijn ook een aanrader
http://www.youtube.com/watch?v=BoFanAhh9QE&mode=related&search=

en nu stoppen met de nonsense

update is hier geinstalleerd. Tot nu toe overtreft het mijn verwachtingen enorm. Ik ben even wat patches aan het programmeren met de nieuwe oscs en de sounds die je eruit krijgt zijn behoorlijk anders dan je van een virus ti gewend bent. ik vind de vst interface ook wat strakker op de 1 of andere manier, het ziet er allemaal scherper en frisser uit.

ik zal vanavond eens wat voorbeelden van de nieuwe oscs posten. (moet ik wel eerst even de nodige patches maken).

als teaser alvast een screenshot van de nieuwe vst interface met de formant en graintable oscs op het scherm.

Attachments

• tiscrn.jpg
    tiscrn.jpg
    68,5 KB · Bekeken: 146
ik heb nog geen mailtje van Access ontvangen...maar zal eens ff kijken,ziet er leuk uit die update :okdan:

Zeer cool dat ie het dut bij jou Quifster. Helaas is mijn virus of software minder lief voor me.

- Virus staat uit
- Ik start de OS2.0 installer
- Installer vraagt om connectie met de virus
- Ik switch de virus aan
- Windows zegt "Het USB-apparaat wordt niet herkent" in een popupje rechtsonderin beeld
- Op de virus is te lezen : "USB link established"direkt gevolgd door "USB connection has been lost"
- De installer geeft een errormelding na 2 min dat er geen virus Ti gevonden is.
- Koekebakker moet huilen

Enig idee wat er mis kan zijn? Het ding hangt niet aan een hub en de USB kabel is perfect.
OPGELOST! : De prik moest er even af.

ff een voorbeeldje van een formant patch (osc1=formant en osc2 = bijna saw)
verder wat modulaties op de formant osc

Attachments

• ti_fmc_os2_p1.mp3
    632,3 KB · Bekeken: 163
Back