Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door koekebakker
Wol ie nog meer weefteebels he'm?

Origineel geplaatst door koekebakker
EDIT: Wat klets in nou!? Je kunt de lege aprp paches saven naar mypatches.mid en inladen in je TI
DAMN! wat een geniaal idee van mij!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Origineel geplaatst door quifster
een granulair PWM arpje. De matrix is gekoppeld via lfo's aan de formant shift functie van de granulaire osc. Dit zijn die hoge beltoontjes tussen door.
Origineel geplaatst door Saskija
Allemaal leuke sounds! Which reminds me... had jij niet een nieuwe bank met TI-sounds klaarliggen en naar Access gestuurd?

Origineel geplaatst door quifster
en een lead sound (pad achtig)
deze is gebaseerd op de granulair osc en de Wave PWM osc. Op het einde van de patch stap ik door de wavetable heen via het modulation wheel wat direct het soundkarakter gigantisch veranderd.
)Origineel geplaatst door quifster
klopt,
heb ik in december al gedaan, ik had ook verwacht dat ze gelijktijdig met de os update geplaatst zouden worden. Ik heb al even een mailtje vandaag naar ze toegestuurd of al bekend is wanneer ze de nieuwe soundbanken gaan posten op de access site.
ik heb alvast even een plaatje van de patchnamen bijgevoegd![]()
Ik ken er iig één die héél dankbaar zal zijn! 

Origineel geplaatst door Opa Bokma
Ik vind ze geweldig klinken, die patches die je hierboven laat horen tenmiste! Ben erg benieuwd naar je bank! Misschien zou Quifster zijn zijn patches eerst willen delen met zijn lieve mede-sf-ers?Ik ken er iig één die héél dankbaar zal zijn!
![]()