konnekt 24d wassap ermee????

Nog meer mensen over de konnekt 8??? Zijn hiervoor de drivers nou beter dan de 24d?

Op gearslutz en harmonycentral blijkt nu toch wel dat de ergste bugs eruit zijn, de konnekt 8 lijkt mindery buggy dan de 24 voor zover ik kan lezen.

Weet iemand trouwens hoe dat zit met de konnekt 8,, hij 2 line outputs+ 2 headphone outputs, is het mogelijk om de 2 lineoutputs(main) ook als individual outs te gebruiken???

konnekt

konnekt

heb een fireface 800 bij de eerste gekocht bijna 2 jaar geleden , het heeft ook 12 maanden geduurd eer de drivers op punt stonden , helaas nu ook bij mijn vandaag geleverde konnekt 24D .. dropouts ook met de laatste software upgrade .. raar dat een simpele maudiokaart ofzo direct werkt en de pro merken zoveel tijd nodig hebben om die dingen te laten werken..

Volgens mij is tc al zijn handen aan het aftrekken van dit apparaat. Ik zie m steeds vaker uit de schappen verdwijnen bij de grotere winkels. THomann Music Produktiv en Feedback adverteren er al niet eens meer. De prijs is daarentegen nog niet gezakt. Totale onwil om van dit apparaat een succes te maken lijkt wel.
IIG uit de buurt blijven van deze bak zou ik zeggen.

Origineel geplaatst door bobaphat
Volgens mij is tc al zijn handen aan het aftrekken van dit apparaat. Ik zie m steeds vaker uit de schappen verdwijnen bij de grotere winkels. THomann Music Produktiv en Feedback adverteren er al niet eens meer. De prijs is daarentegen nog niet gezakt. Totale onwil om van dit apparaat een succes te maken lijkt wel.

Ze brengen nu zelf een grotere versie uit ?? met een controller erbij ...de studiokonnekt 48 .............. http://www.tcelectronic.com/
Spijtig toch wel van de drfiversoftware, hij klink goed! DE preamps ook vindt ik ...ik kan op de adat i/O mijn tc-finalizer inserten (wat wel een goed apparaat was , daarom vertrouwde ik ook deze kaart) en spdif blijft nog vrij...de ingebouwde compresser-reverb is meegenomen en nu is er ook een metering -testsignaal enz enz in de nieuwe 1.3 upgrade maar de hoofdzaak is natuurlijk dat de AUDIO werkt .. in ieder geval heb ik dus de driver geherinstaleerd, firewire netwerk uitgeschakeld en nog steeds valt het geluid regelmatig uit ... ook zeer eigenaardig is dat er op de momenten dat dit geluid even wegvalt dat het beeld van het TCnear controlpanel ook even verdwijnt ?? alsof het programma zelf even weg is .. ik heb hem van vandaag (van thoman trouwens) en heb de support van tc ingeschakeld .. ik wacht nog even af .. anders ..back to the store ...

tis niet zozeer dat je de firewire moet uitzetten maar eerder je netwerk verbindingen (internet en lan) zelf hoefde ik dit enkel de eerste keer te doen toen cubase met de konnekt samen moest opstarten, daarna kon ik mn verbindingen gewoon laten voor wat t was..

mijn konnekt doet t trouwens sinds mn laatste post in deze thread non stop .. echt prima ding .. kan gewoon bijna niet geloven dat ie zoveel problemen geeft overal..

Origineel geplaatst door monolith
Ze brengen nu zelf een grotere versie uit ?? met een controller erbij ...de studiokonnekt 48 .............. http://www.tcelectronic.com/
Spijtig toch wel van de drfiversoftware, hij klink goed! DE preamps ook vindt ik ...ik kan op de adat i/O mijn tc-finalizer inserten (wat wel een goed apparaat was , daarom vertrouwde ik ook deze kaart) en spdif blijft nog vrij...de ingebouwde compresser-reverb is meegenomen en nu is er ook een metering -testsignaal enz enz in de nieuwe 1.3 upgrade maar de hoofdzaak is natuurlijk dat de AUDIO werkt .. in ieder geval heb ik dus de driver geherinstaleerd, firewire netwerk uitgeschakeld en nog steeds valt het geluid regelmatig uit ... ook zeer eigenaardig is dat er op de momenten dat dit geluid even wegvalt dat het beeld van het TCnear controlpanel ook even verdwijnt ?? alsof het programma zelf even weg is .. ik heb hem van vandaag (van thoman trouwens) en heb de support van tc ingeschakeld .. ik wacht nog even af .. anders ..back to the store ...
Heb nu zelf de driver van de konnkt 8 eens geprobeerd dat is dezelfde maar zonder fx, alle effecten zijn dan verdwenen uit het control panel maar alle in en uitgangenvan de 24D blijven beschikbaar .. het leek zelfs even yes , ... maar na 4 minuten was ie daar weer de drop out .. :(

Heb nu zelf de driver van de konnkt 8 eens geprobeerd dat is dezelfde maar zonder fx, alle effecten zijn dan verdwenen uit het control panel maar alle in en uitgangenvan de 24D blijven beschikbaar .. het leek zelfs even yes , ... maar na 4 minuten was ie daar weer de drop out .. :(
okee we gaan ofline nu :) en testen ...

Inderdaad .. als het internet is uitgeschakeld dan werkt Audio werkt perfect :halleluja ,
(maar alleen dan blijkbaar ..maar daar kan ik mee leven ..kwestie van een volgend updateje veronderstel ik .. maar ik kan aan het werk .. )

:okdan:

Hier nog de reply van TC :

Networking devices cause an increase in what we call the DPC latency. We will however soon ship a driver update that will be able to handle even very high DPC latencies. I have no specific date, but 'very soon' seems about right at this point.

Origineel geplaatst door bobaphat

Hij is bij Feedback en Thomann anders nog wel steeds te koop hoor, en tja, advertenties komen en gaan, TC vond dat adverteren blijkbaar wel genoeg, kost ook geld weet je. Ik ga een konnekt 8 kopen, liever een top apparaat met tijdelijk wat mindere drivers dan geen compabilty met een mac (zoals de emu 1616m bijv.)

Origineel geplaatst door Idsz
Hij is bij Feedback en Thomann anders nog wel steeds te koop hoor, en tja, advertenties komen en gaan, TC vond dat adverteren blijkbaar wel genoeg, kost ook geld weet je. Ik ga een konnekt 8 kopen, liever een top apparaat met tijdelijk wat mindere drivers dan geen compabilty met een mac (zoals de emu 1616m bijv.)

Nogmaals de TC geluidskaart werkt goed en klinkt goed en is zeer degelijk gebouwd, konnekt 8 of 24d het hangt er vanaf wat je wil van aansluitingen .. en ik moet zeggen dat ik nu productiever ben, ik schakel internet uit voor uren dat ik wil componeren en denkt niet meer aan mijn emails of andere afleidings manueuvers , alles heeft zijn voordelen :) hehe

Origineel geplaatst door Idsz

en inderdaad TC is geen merkt dat snel effe iets uitbrengt en dan terug vergeet,
....

Back