konnekt 24d wassap ermee????

Origineel geplaatst door Hanz
... gelukkig betaal je ook met beta geld als je dat ding aftikt hè? :confused:

hehe .. ja ok ik snap dat t geen pretje is nu .. maar als ik t goed begrijp zijn de beta drivers alweer een stuk beter..
als ze nu de dingen nog kunnen fixen die volgens de feedback nog niet in orde zijn moet t vast goed komen toch? :)

Heb de gok maar ff gewaagt en er 1 gekocht.. laat binnekort wel ff weten of het werkt, ben benieuwd..

EDIT - Zie net dat ik een verkeerde heb gekocht (nog net geen geld overgemaakt dus eigenlijk niet gekocht, wel de deal al rond) .. zucht.. de konnekt 8 !? is dat wat?

ps .. zie mn edit :)

ff snel zitten speuren .. de konnekt 8 is de 24d alleen zonder fx?

verder wel zelfde problemen?

ach ik zie t vanzelf wel ..

Laatst gewijzigd:
Zonder fx en dus ook zonder problemen.
Ben reuze blij met de Konn8. Loopt als een zonnetje.

Origineel geplaatst door scan
Zonder fx en dus ook zonder problemen.
Ben reuze blij met de Konn8. Loopt als een zonnetje.

Ok .. het ligt dus aan de fx van de Konn24 ?
Geen zin om al die threads te lezen :)

hehe als t inderdaad alleen aan die fx ligt heb ik dus als geluk bij een ongeluk de juiste gekocht ? :)
interne fx heb ik toch niet nodig .. wat dat betreft had ik wel eens wat beter research mogen doen..

Wat ik zo lees en ervaar, wel ja. De Kon8 heeft geen toeters en bellen, en loopt dus goed.
Zelfde drivers als de 24, maar dan zonder de fx software.

Gr

Ik las gisteren een recensie in de Sound on sound over de konnekt .
De recensent was wel erg enthousiast .
Had zelfs het review model gekocht .
Er stond in dat review dat de problemen die er zijn door firewirepoorten komt .
Hij had een andere firewirekaart in zijn PC gezet waarna er geen problemen meer waren .
Op een nieuwe laptop had hij geen problemen .

Ik heb met de nieuwe beta drivers getest en hield ook problemen. Dropouts en blauwe ledje dat de firewire connectie aangeeft valt dan uit. Ik heb ook begrepen dat het kan door de firewire adapter. Standaard zit op mijn laptop zo'n kleine connector (4 pins firewire). Mij is geadviseerd een PCMCIA kaart er in te zetten met een grote connector (6 pins firewire). Ik heb die gisteren gehaald en ga testen. Ik laat mijn bevindingen hier uiteraard weten als ik zeker weet of het nu wel goed gaat.

Origineel geplaatst door dextah
Ik las gisteren een recensie in de Sound on sound over de konnekt .
De recensent was wel erg enthousiast.
Ik vrees dat ik de recensies van vakbladen voor geen meter meer vertrouw. Is dit toevallig die review die schrijft dat de drivers van de Konnekt zo lovenswaardig stabiel zijn?

@sioux, ik ben zeer benieuwd of je adapter het zal oplossen!

Origineel geplaatst door Eclectus
Ik vrees dat ik de recensies van vakbladen voor geen meter meer vertrouw. Is dit toevallig die review die schrijft dat de drivers van de Konnekt zo lovenswaardig stabiel zijn?

Nee, niks over drivers .
Er staat in dat hij problemen had met de Konnekt . "No connection and stuttering audio"
Waarna hij een belkin Firewire interface had geinstalleerd en dat de Konnekt daarna zonder problemen werkte .
Ik vind het altijd zo raar met apparatuur en software etc .. dat de een wel problemen ondervind en de ander niet .
Boba heeft er ook geen problemen mee dacht ik .
Maar ik waag me voorlopig ook niet aan de Konnekt .

Origineel geplaatst door Eclectus
@sioux, ik ben zeer benieuwd of je adapter het zal oplossen!

Nou ik moet zeggen het gaat al een stuk beter, maar ik ben nog steeds niet helemaal happy. Ik heb nu sporadisch nog een dropout. Lampje gaat niet meer uit dus nu lijkt firewire communicatie iig stabiel. Ik ga nog wat met settings pielen. In ieder geval een behoorlijke vooruitgang. Wordt vervolgd dus.

Joh, gewoon een 828... lekker voor in 't rack... :)

Het spijt me om te horen dat die firewire-adapter het niet heeft opgelost. Ik kan erbij vertellen dat de meeste overlopers op Harmony Central voor een RME fireface gegaan zijn. (Misschien wel omdat RME de enigen zijn die hun firewire protocols zelf ontworpen hebben.)

Back