heej bedankt! ik ben er toch al gauw een middag en avond mee bezig geweest, layeren, resamplen, slicen.. etc.. de workflow is nog niet optimaal maar ik merk wel dat een goede cubase template tijd scheelt. ik moet nog aan de drums werken, die klinken nog een beetje muf.
=XTRECIST=... lekker goor die snare.....(dacht dat je niks ging posten in deze thread)
Maar ik weet niet of ik het al hier heb geposted maar ik heb die track bloedlichaam afgemaakt(tis nu helemaal anders) en is te luisteren op mn myspace........
Heb nog een soort van Kick Breaks achtig iets. Is al een jaartje of 4 oud. Mn PC trok de MIDI niet echt 100%, dus loopt op bepaalde dingen niet echt strak. De track is helaas ook niet af ivm HD crash 'n shit. Maar vind het idee aardig geslaagd:
hey mtech klinkt vet die bas (vooral aan het einde), is denk ik nog wel iets vetter te krijgen door meer mid en hi toe te voegen. (lo mid en hi kanaal maken, lo met rust laten en mids en hi's distorten of zoiets)
ik heb nog wat lopen rotzooien met een introtje (maar ben er niet echt blijk mee) verder heb ik de 2e helft iets meer laten clippen maar ik kan niet goed beoordelen of dit ook beter klinkt..
Thanx Antiacid
.. kep meerdere interessante tips ontvangen maar niet meer echt op deze track toegepast .. ik hebm wel helemaal afgerond zeg maar !
Heb zeker nieuwe weet voor de volgende dnb track !
..Maar die beat van jouw die er bij 30 sec in hakt is echt wel lekker .. hij krijgt later ook nog extra kracht ergens .. zeker oke om na een break mee door te gaan .. zeker verder gaan met deze track !
Jo B Grosmann
Die vocals echt wel lachuh .. veel gefuck met de beat .. redelijk gefreaked allemaal
Ik ga nu ff je andere shit op my space tjekke ...
grtz
@ b.grossman leuk voor de kinderen, vooral adhd types ;-)
ik heb me er eindelijk eens toe kunnen zetten een volledige track te maken, geen techstep of neurofunk maar iets meer funky en "liquid" (naar woord btw)
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.