Maak 'N Stukkie Drum & Bass

leipe shit ouwe :):P samples of zelf in elkaar geknald die snelle beats?

De kick is een 909 een paar keer door een sherman gehaald en gelayered, de snare is half van de originele track gelayered met wat eigen snare samples, volgens mij ook door de sherman heengehaald en weer gesampled :P

Voorderest is alles zelf gesequenced, ik heb geen drumloops gebruikt uit het origineel, die hier te vinden is trouwens :

Thanks in ieder geval voor de positieve comments! Ik ben zelf ook blij met het resultaat, zeker aangezien dit mijn eerste d&b track ooit is :)

R5 Jungle Dj-Set

R5 Jungle Dj-Set

Hallo Allemaal,

Hier is een drum & bass jungle dj-set bestaande uit 11 tracks.
Een aantal zijn remixen van trance nummers die ik heb gemaakt.
Zelf ben ik het meest tevreden met de voorlaatste track.

First Drum & Bass
Second Drum & Bass
Third Drum & Bass
Caramelic (Drum & Bass Version)
Unpaired Hybridisations (Drum & Bass Version)
Rolled & Rorred Beats
Sila Pummerer Carbonyls (Drum & Bass Version)
Quantum Groove
Darbok Tempo 160
Buoyancy Control (Drum & Bass Version)
Compound Terminal

http://www.zshare.net/audio/897497090d4d5b60/

Veel plezier!

Groeten, MeThOxY :biertje: :peukie:

Lekker Trigg :) Drums mogen wel ietsje agressiever imo..

Zo kan ik 't al een stuk beter pruimen, terwijl dubstep gewoon 't zelfde is, maar dan met 't tempo van de drums een stuk omlaag.. :erm: raar eigenlijk..

THanks.. ja de drums mogen nog beter, I agree :)

Lekker Trigg :) Drums mogen wel ietsje agressiever imo..

Zo kan ik 't al een stuk beter pruimen, terwijl dubstep gewoon 't zelfde is, maar dan met 't tempo van de drums een stuk omlaag.. :erm: raar eigenlijk..

dat JIJ t beter te pruimen vind......................... is niet interessant.. dat beats ranziger mogen ok.. maar laat jou achterste van je mooi synth,s eens horen... ipv de hele tijd in de kut draad te ......".." we weten wel wel dat jij dubstep kut vind,... maar dr is ook maar een handjevol goejUH ds.. maar goed ... zoveel posts en nog nix... je zal t wel weten..... ergens.................. en dan ook nog zie ik nu opmerkingen weghalen... please.....................................

Hier wt oudere van mij, sommige wat summier, sommigen erg experimenteel. :kroon:

Attachments

• BloodyU_Nature.mp3
    2,9 MB · Bekeken: 82
  • jatok.mp3
    1 MB · Bekeken: 86
  • kraack.mp3
    2,4 MB · Bekeken: 87
  • n2euj.mp3
    2,8 MB · Bekeken: 88
best wel viesss z999 :D

http://soundcloud.com/the-glitchhiker/shinigami/s-i6V0d

drum & bass / crossbreed / core & bass / beuken whatever :D