low pass/high pass filter

Origineel geplaatst door DavidMenting
Ja, en de Frostwave Resonator. Maar da's dan weer geen rack unit.

juist ja, maar als ie maar de grootte van een pedaal is dan mag dat :)

ik heb gewoon geen plek meer om nog grote dingen te zetten en om dat dan mee te zeulen nr ergens...

die frostwave lijkt me wel wat!! of die filtered coffee

nou, heb wel genoeg opties, thanks iedereen!

Re: Re: Re: MS20 Filter

Re: Re: Re: MS20 Filter

Origineel geplaatst door rombraz
die bedoel ik niet (alhoewel die me wel vet lijkt)er was nog een andere een blauwe als ik me niet vergis, ter grote van een pedaal ...

das de frostwave

Frostwave valt me mee qua prijs, dacht eigenlijk dat alles van hen ook rete duur was.

je hebt ook nu ook de JOMOX M-Resonator, die kan weer meer die Shermanachtige-ranzige-filter-fm-ellende voortbrengen...maar heeft helaas geen High Pass.

koop een cs synth met filter in en multimode filter sla je twee uhh vliegn ,... in een handclap
:D

whoo zie nu ineens
http://www.analogue.org/network/filtered_coffee.htm
deze ga je eg wel bevallen naast een sherman dit ding is erg breed in zet baar ,..de filtered coffee ,..
veel ins en outs wel eg naar gekeken wel een vd mooiere rack filter ,..maar niet goed koop ,..
wel ms 20 + veel meer
d8 340.-eu kan ook meer zijn
uit de uk 2nd hands lastig te vinden

ik heb zelf bv nu de mam res3
3 das een rack versie [clone ] van de korg ps3000 serie polyfone anloge semi modulaire synths [ pff at een klankval ]
iig best leuk netjes met drie kantel points met ieder een eigen lfo rate / depth
das lekker hoork je denke zeker voo string pad sounds ,..slow phasing fx mogelijk ,..p verschillende freq, points

iig sc6
ask cash had ging voor de filtered coffee
of idd wat patat met zei ; een setje losse filters van doepfer ,..stop je in een kastje bv de warp [wasp clone filter ]
en een doepfer filter bank ,..topppp:halleluja

Laatst gewijzigd:
filtered coffee

filtered coffee

fatt zoveel in en oust cv in op elk filter
adt heb je weer niet asje bv een cs10/15 koopt
http://www.analoguesolutions.com/

£211.92 (£249 inc. VAT = ? 350.-eu niet miss heb je ook een ms10 voor askme niet vergis

Attachments

• fc-rear.jpg
    fc-rear.jpg
    32,6 KB · Bekeken: 82
Back