808 of xbase999

808 of xbase999

• 808 houden

Stemmen: 44 66,7%
  • 808 ruilen vr de XBase999

Stemmen: 22 33,3%

• Totaal aantal stemmers
    66
Origineel geplaatst door machine
de 808 is niet aan jou besteed... ruil hem maar tegen zo'n domme xbase, past beter bij je :D

jij hebt duidelijk nog niet met een xbase gespeeld dan...

xbase09 haalt mss de 808bd niet maar de 909kick evenaart ie zeker en meer! veel meer tweakmogelijkheden ook Echt een lekkere kick komt eruit en de sequencer vind ik ook meer dan gewoon goed!!

@R-Ond
feit, mijn 606 moet eens gemod worden, separate outputs zeker en mss wel de tonal mod van analogue solutions (heeft iemand dit en werkt dit naar behoren?) achja, we zien wel... eerst wat andere dingen!!

Om op de vraag terug te komen:

Als dit je eenigste drumdoos moet worden en je werkt alleen maar met hardware.
Dan neem je natuurlijk de Xbase999. vanwege de grotere diversiteit in sounds

Heb je al wat lekkere drumdoosjes en wil je die nostalgiese sound in huis halen zodat de plamuur uit de muren trilt en je een snare krijgt waar tegen je U zegt. En je wilt graag de meest ritmische hihats en meest verslavende toms/congas in samenwerking met een Cowbell die tot een echtscheiding kan leiden!!! Dan nog maar te zwijgen over de looks 8)
Dan neem je natuurlijk de 808

Sounddemo van mijn 808:
http://www.acidplanet.com/artist.asp?PID=987823&t=8827

Ik ben blij dat Foetus de 808 verkocht heeft, anders had ik niks:D
Wel met voorwaarde dat ik heel goed voor hem zal zorgen:engel:

Origineel geplaatst door mikemix
Ik ben blij dat Foetus de 808 verkocht heeft, anders had ik niks:D
Wel met voorwaarde dat ik heel goed voor hem zal zorgen:engel:

hehe 8) is inderdaad zo, tbeestje moet verzorgd worden.

rocksteady, ik werk enkel met hardware en xbase09 en 606 zijn mijn enigste drumdozen nu
(het is zo fijn om enkel te freaken met een 606 303 combi, simpel maar toch keihard gaaaan)

toch even staten: I :luv: my JoMoX and :halleluja

Ik heb dan: een vette kick die heel divers kan klinken en de 606 plus een extra snare die mits wat fx echt wel leuk kan klinken en nog een extra setje hats (claps kun je er ook uithalen btw)

ja, een 999 zal er ooit wel eens inkomen, bij voorkeur de zwarte versie!

Back