techno/elektro trance

Okay, tof

misschien vind je deze wel tof/minder slecht:

http://www.megaupload.com/nl/?d=888K6A9W

deze had ik 2 week eerder gemaakt

alsjeblieft niet weer uitlachen heh, ik doe gewoon m'n best,
ik wordt hopelijk steeds iets beter

Origineel geplaatst door Rm1x fanaat
goh, dankje jongens

toen jij net begon kon je het vast en zeker direkt al supergoed heh?

je hoefde zeker nooit te oefenen voordat je het een beetje kon?
of heb ik het nu mis

maakte je vanaf de eerste week al fantastische muziek

hahahahahahahaha

laat me niet lachen
een beginner neerhalen (ik) STOER HOOR

nix van aan trekken en muziek maken:) das de enige remedie

rm1x is een gnave bak... door kun je lompe dingen mee maken :D

Het is gewoon een soort dansende Herman van de muziek. Stiekem kijk je er toch langer naar dan een of anderer vanaf d'r vijfde gedrilde topballerina.

Draai je naast de muziek ook nog plaatjes?, want er staat dj voor je naam.

gr,

Chris.

Hoe lang heb je er over gedaan?
Je moet nog een hoop leren zo te horen , dat kan helpen .
En bijna niemand zijn eerste track is masterlijk.
Gewoon niet opgeven !!!! succes
Je vind het leuk om te doen dus gewoon lekker door gaan
:eureka: :doei:

Laatst gewijzigd:
Wat een aso's zitten er toch weer zeg met die opmerkingen.

Aan de poster: gewoon lekker door kutten met je muziek en lekker plezier hebben met je ding doen!

Welkom op het synthforum!

We zijn hier allemaal ongetalenteerd. We kunnen lullen over synths en we weten elke machine van binnen en van buiten maar we zijn nog steeds naarstig op zoek naar die downloadknop voor talent en muzikaliteit.

Voel je dus niet aangesproken door die losers hier.

/me logt weer uit voor een maand of 6

Wat een aso's zitten er toch weer zeg met die opmerkingen.

Waarom denk je dat ik geen tracks meer post hier? Vanwege die azijnzeikers.

Jammer dat de file is weggehaald. Heb hem niet gehoord.

Waarom denk je dat ik geen tracks meer post hier? Vanwege die azijnzeikers.

Jammer dat de file is weggehaald. Heb hem niet gehoord.

Tja die wou ik dus ook horen.....maar kan het inderdaad ff wat minder.....ben je inderdaad een grote producer kom dan niet onder een alias op een forum mensen afkraken. Zoniet dan ben je net zo een nobody als een ander.....kritiek okee maar doe het dan CONSTRUCTIEF.

Bv.

RM1x heeft een site...daarop kan je ze tracks downloaden(mogen best iets kleiner,128kb volstaat wel hoor). Ik zit nu naar Strange Beast te luisteren. Tja Krijn, als ik eerlijk ben smijt je nogal met je geluid en effecten waardoor het een zooitje wordt. Daarbij heb je weinig variatie het is 1 grote loop. Probeer een beetje op te bouwen met wat roffels en switch niet de hele tijd van effecten maar probeer ze te integreren. Ik hoor continue dat er een beat mist hier en daar....je kan die functie dus niet live gebruiken. En ga goed luisteren naar je favoriete platen en hoe die in elkaar steken. En probeer het maar te kopieeren,kijken of het lukt....

en nu natuurlijk iedereen snel naar mijn site om mij af te zaniken :D

Laatst gewijzigd:
Ach jonges geeft niet hoor ik maak de hele tijd tracks

tegenwoordig bedeel ik ze mensen toe die ze wél waarderen en dat gaat best lekker

en wat betreft Elven Palace die zet ik niet terug, maar het vreemde is, de meningen lopen nogal wat uit 1

het is net zoals nogát dat franse snoep weet je? de 1 vind hem namelijk super, de andere walgelijk.

Kijk ff op youtube en alsjeblieft niet gaan liegen dat ie is slecht mijn nieuwe nummer JET PLANE want daar trap ik dus niet in, hij is nu al een hit in mijn omgeving en ja de clip is nog wat karig dat weet ik ik zoek ook nog een animatie jongen/meid

http://nl.youtube.com/watch?v=ePQ-PbkyyDY

Vooral doorgaan :okdan:

Ik vind het muziekje niks eigenlijk. Het klinkt sowieso alsof het via een telefoon is opgenomen. Ik zou nog niet te hard van stapel lopen met de verkoop van dit materiaal.

Redenen om kritiekpuntjes te noemen zijn er genoeg denk ik zo. De redenen om iemand aan te moedigen te stoppen met wat ie leuk vind ontgaan me een beetje. Misschien begrijpt mijn kat dat echter wel! Slim beesie.

kitqo3.jpg

Back