Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ooit eens gesproken van het Solina midisetje, hij vertelde me 'ie slechts een paar pakketjes verkocht had terwijl ik dacht dat hij ermee binnen was gelopen...Origineel geplaatst door smackos
van J Blok???
JOHN BLOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DitoOrigineel geplaatst door wouw
en dan kan een eminent 310 ook wel he ? ... Je zou er een hoop mensen blij mee maken !

Origineel geplaatst door smackos
van J Blok???
JOHN BLOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Origineel geplaatst door studioduif
Ik heb zelf eigenlijk niet meer zo'n zin om een batch op te starten, maar k wil wel alle gegevens ter beschikkng stellen, layouts, sources, aansluitschema's voor de gene die er behoeft aan heeft.
Ik denk dat het laten maken van 10PCB's (wat denk ik zo'n beetje het minimum is om een beetje reele prijs te kunnen maken zo'n 10E per print is. Dan gaat er denk ik nog voor zo'n 40-50E aan onderdelen op.

Ik heb zelf eigenlijk niet meer zo'n zin om een batch op te starten, maar k wil wel alle gegevens ter beschikkng stellen, layouts, sources, aansluitschema's voor de gene die er behoeft aan heeft.
Ik denk dat het laten maken van 10PCB's (wat denk ik zo'n beetje het minimum is om een beetje reele prijs te kunnen maken zo'n 10E per print is. Dan gaat er denk ik nog voor zo'n 40-50E aan onderdelen op.