Solina String

Origineel geplaatst door studioduif
Nope, dat was ik dus, inderdaad uit Den Bosch.

Helaas niet binnengelopen nee, rijd nog steeds rond in een polo van 8 jaar oud.....

Maar was wel leuk om te doen

Zowel de Solina als ik hebben er in elk geval nog steeds heel veel plezier van :halleluja

Ik ken de 310 niet, maar ik vermoedt dat voor het string gedeelte eigenlijk 1 toetskontakt gebruikt wordt. en dat andere kontakten gebruikt worden voor andere gedeeltes van het orgel.

Zover ik me nog kan herinneren was het niet mogelijk om bij alle types van de Solina een kit in te bouwen, alleen bij de latere types toch?

Solina String Ensemble Midi kit

Solina String Ensemble Midi kit

Alvast heb ook ik interesse in een midikit voor mijn string ensembles. Heb een mono en een stereo.
Weet niet of dit iets uit zal maken. Van de stereo heb ik geen schema's.
Ook een unique 310, maar daar moet nog wat aan gesleuteld worden.

Als we met genoeg zijn kunnen we misschien de prijs drukken?

Als het met een Eminent 310 ook zou kunnen (wat ik betwijfel overigens), dan lijkt me dat waanzinnig. Ik ben dan ook van de partij !

Ik heb er ook een

Ik heb er ook een

Hoi Studioduif; ik heb destijds ook een Solina door je laten midificeren; zelfs een gratis eprom update van je gehad. Ik heb er nog steeds plezier van. Hij werkte ook met een Korg CX3, vertelde je me toen, dus hij zal wel met veel andere bakken werken. Ik denk dat je via het forum veel meer liefhebbers dan via Marktplaats. Goed dat er anderen zijn die het stokje (lees: productie) van je willen overnemen.

Nope, dat was ik dus, inderdaad uit Den Bosch.

Helaas niet binnengelopen nee, rijd nog steeds rond in een polo van 8 jaar oud.....

Maar was wel leuk om te doen

Echte vintage die hard!!!:biertje:

Ik heb even op eurocircuits gekeken wat het maken van 10 PCB's kost (2 laags doorgemetalizeerd, en met de afmetingen van de middikit) en dit komt voor 10 PCB's op 161euro incusief transport exclusief btw. Dus zo'n PCB gaat dus +/- 19E kosten

Ze zijn een stuk duurder geworden, volgens mij heb ik er destijds iets van 12E voor betaald bij 10 stuks

Re: Ik heb er ook een

Re: Ik heb er ook een

Origineel geplaatst door Akikaze
Hoi Studioduif; ik heb destijds ook een Solina door je laten midificeren; zelfs een gratis eprom update van je gehad. Ik heb er nog steeds plezier van. Hij werkte ook met een Korg CX3, vertelde je me toen, dus hij zal wel met veel andere bakken werken
heb een cx3 met kit, ben er nog altijd erg blij mee , en hij doet het goed, dat wilde ik toch even kwijt,
vriendelijke groet, sunny:kimono:

Back