Casio cz-101 op Marktplaats

Origineel geplaatst door reddread
Ik heb em uiteindelijk maar zelf gekocht!! :dubbel:

Laat nog eens horen wat je er van vindt! :)

Origineel geplaatst door vinnieq
Is dat niet de meest ontwikkelde CZ ?
nee, maar wel de kleinste!

Koop gewoon zo'n prachtigge cz5000 :D

Origineel geplaatst door vinnieq
Is dat niet de meest ontwikkelde CZ ?

Oh nee, dat zijn de CZ-1 (goed toetsenbord) en de CZ-5000 (met interne sequencer). Hoe klinken die dingen ? Als een ranzige DX7 ?

Ook mooi dat ie 4-voudig multitimbraal is. vlgs mij veel synthpower voor z´n afmetingen en gewicht.:halleluja

En maar 8 stemmig polyfoon (4 als je 2 DCO's gebruikt) :D En juist dat maakt 'm stiekem erg gaaf; niks zo leuk als 1 geluidje met portamento in solo-mode meer stemmig te sequencen. Dan rockt de cz101 zo onbeschoft hard, dat wil je niet geloven.

.

.

nou dan ben ik blij want ik ben gek op het oude casiospul

even een vraagje: betekend het dat als je ehem in mono-mode zet dat je een geluid hebt opgebouwd uit 8 dco´s?

:koffie: dat zou vet zijn :{ zoon cz101 zit ik ook al lang op te azen.... maar ja net als ik geen geldheb worden ze aangebodden ofzo.....

ruilen met mn roland u20 :D?

Re: .

Re: .

Origineel geplaatst door CptCRxCK
:koffie: dat zou vet zijn :{ zoon cz101 zit ik ook al lang op te azen.... maar ja net als ik geen geldheb worden ze aangebodden ofzo.....

ruilen met mn roland u20 :D?

er staat een mooie cz5000 te koop :D

nou dan ben ik blij want ik ben gek op het oude casiospul

even een vraagje: betekend het dat als je ehem in mono-mode zet dat je een geluid hebt opgebouwd uit 8 dco´s?

Nope. Mono staat bij de functie 'solo' (wat de multitimbraal modus is), simpelweg om je er aan te herinneren dat 'ie in multitimbrale modus dus monofoon is. Wel kun je met Tone Mix 2 geluiden layeren, en ook dan wordt 'ie monofoon.

Re: Re: Re: .

Re: Re: Re: .

qua specs toch op de cz-1 na de beste uit de serie

de CZ-1 heeft velocity en aftertouch en de 5000 heeft een interne sequencer.
buiten dat zijn ze volgens mij hetzelfde, maar ja ik heb alleen een c5000 (2 eigenlijk *D )
dus een mag er weg. 2 dat neemt me toch iets te veel ruimte in :mexico:

Re: Re: .

Re: Re: .

o, ech nie, weet je hoe lang ik al op zoek ben????:{

hihi mja ik heb er ook last van maar tis ook zoon fijn bakkie :)
jij mazzelaar :P lekker rauwe sound lekker formaat vet oor

Back