nintendo DS kaartje voor nitrotracker

Status
Please reply by conversation.

bliepbliep

music - non stop
hoi ik wil graag nitrotracker op mijn DS draaien en ben daarvoor op zoek naar zo'n kaartje voor homebrew apps. ik weet dat die dingen nieuw te koop zijn maar ik ben een beetje huiverig met dingen kopen via internet bij kleine bedrijfjes waar ik nog nooit van gehoord heb (offtopic: alleen bij bol.com bestel ik wel eens iets)
over de prijs hoeft niet onderhandeld te worden denk ik, ik koop em van je over voor de prijs die het kaartje op dat moment nieuw kost bij de maker ervan.
het enige dat het moet kunnen is nitrotracker draaien. je hoeft er geen flash kaartje bij te doen maar als je daar ook vanaf wilt kunnen we er zeker even over praten.

pb maar even als je wat leuks hebt!

bliepbliep

Ik heb er juist van de week één gekocht.

Ik wilde dat eerst via Australië en China doen maar uiteindelijk bleek mij dat de kosten van verzending zo hoog waren dat ik heb net zo goed in Nederland kon bestellen.

Heb uiteindelijk een R4DS gekocht bij Gamestar.nl voor 45 euro plus 6 euro verzendkosten.
Ding was binnen 2 dagen in huis.
No sweat en geen problemos.

Flash kaartje (Kingston 1gb) gekocht bij Zercom voor 18 euro, komen wel 9 euro verzendkosten bij. Duurde ook erg lang (een week) mede omdat ze om onverklaarbare reden GEEN girorekening hebben.
Overigens zag ik dat het zelfde kaartje een dag na mijn bestelling alweer 14 euro kostte.

Check ook deze site/thread:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1183496/39

Leuk hoor die NitroTracker, pas maar een dag mee gespeeld maar je ziet gewoon dat het goed in elkaar zit.

Alleen schiet me nu te binnen dat ik geen reet van trackers snap .
Gaat dat nou van boven naar beneden ?
Is er niet al iets ander verkrijgbaar ?? meer in de stijl van Reason ofzo ?
Je had wel zoiets voor de PsP .

Hey dextah vlieg jij zoveel joh !

Kan je dan niet gewoon beter een laptopje meenemen ?

Dit iis mijn eerste trackertje.

Het werkt idd van van boven naar beneden.
Het betreft maten die in kwart of achtste noten zijn onderverdeeld.
Met een aantal maten achter elkaar maak je een patroon.
En vervolgens kun je weer een aantal patronen combineren.

Shuffle en 16e noten zijn volgens mij dus niet mogelijk en het is nogal basic.
Maar desalniettemin kan je volgens mij best leuke dingetjes doen. Vooral om dat je met de ingebouwde microfoon je eigen sampletjes kan opnemen.

Er zijn ook andere programmaatjes met Kaoss achtige toepassingen hoewel ik die nog niet echt goed aan de praat heb gekregen.
Er bestaat hier volgens mij al een thread over.

Meer in het algemeen ben ik zeer verbaasd over al die Nintendo toepassingen.
Sinds gisteren heb ik het ook voor elkaar om Sly Stone's optredens bij Ed Sullivan erop te krijgen.
Ook leuk voor het in vliegtuig.
Wanna take you higher !

Origineel geplaatst door dextah
Alleen schiet me nu te binnen dat ik geen reet van trackers snap .
Gaat dat nou van boven naar beneden ?
Is er niet al iets ander verkrijgbaar ?? meer in de stijl van Reason ofzo ?
Je had wel zoiets voor de PsP .

Yupp, meerdere als het goed is. Enigste die me nu meteen te binnen schiet is PSP Rhythm.

Maar chilistein, bedankt voor die link. Was al wel op Divineo gekomen, waar ze betalen met de Rabo accepteren, maar een adresje in NL had ik nog niet gevonden. Altijd handiger!:)

Status
Please reply by conversation.
Back