Electribe S -> lees mijn verhaal aub

Status
Please reply by conversation.

swokki

is braaf
Dag iedereen, ik ben op zoek naar een Electribe S. Niet voor mezelf maar voor een vriend van me.

Een kort verhaaltje om iedereen warm te krijgen om me er goedkoop een te verkopen:

Lang geleden waren die maat van me en ik samen "The Siamese Twins", we maakten techno met ballen en deden optredens met onze kapotte drumcomputers. Een TR-707, een TR-606, 2 MC-303's, een PRO-ONE en een zelfgesoldeerde distortion. We repeteerden nooit, maar op podium voelden we elkaar altijd goed aan waardoor het altijd rock and roll was. We traden op in undergroundfeestjes in Belgie en Nederland, ooit in een gekraakte kerk in Breda. Dat waren zeer fijne tijden.

Ikzelf ben nog altijd bezig, maar hij woont in Thailand. Het zou echt super cool zijn moesten we nog eens kunnen optreden en daarom wil ik hem als verassing wat spullen opsturen. Ik dacht aan een Electribe S omdat dat toch wel een handig bakje is, en niet te zwaar om op te sturen, en niet te duur!

Alle hulp is welkom, alvast bedankt,

Paul

je kan niet alles hebben he, hij zit al lekker met z'n kont in thailand. Muziek maken is voor nederlanders die hun huis niet uit willen i.v.m. het weer. kom nou...;)

IDG royalties

IDG royalties

Betaalt IDG zo slecht dan, dat je niet eens een nieuwe Korg kunt kopen? :confused:

Re: IDG royalties

Re: IDG royalties

Origineel geplaatst door scarum
Betaalt IDG zo slecht dan, dat je niet eens een nieuwe Korg kunt kopen? :confused:
Wie is IDG? :confused:
En in mijn ogen is een tweedehands korg even goed als een nieuwe, al mijn gear is tweedehands. Lang leve synthforum.nl!!!

Re: Re: IDG royalties

Re: Re: IDG royalties

Origineel geplaatst door swokki
Wie is IDG? :confused:
International Deejay Gigolos

Re: Re: Re: IDG royalties

Re: Re: Re: IDG royalties

Origineel geplaatst door scarum
International Deejay Gigolos
Ja, stinkend rijk ben ik, haha ;)

:dubbel:

op afstand hmmm,..ik zou de tr707 weg doen en 2x een rm1x kopen 400.-
kost t je dan
[ ; 2 of betaalje je vriend zn spullen !?!]

waarom
een rm1x is een perfecte live tool en omdat juliie live en direct met elkaar werken,
is dat een cheapaas super live drumc. die asje dr twee hebt prima ideen met elkaar kan uit wiselen gewoon op slan op flop en via een x filetje opsturen de data dus niet de floppy!

lijklt mij wel wat voor jullie
ergens mixje van jullie on line ergens ?
sc6

Origineel geplaatst door R-ond
op afstand hmmm,..ik zou de tr707 weg doen en 2x een rm1x kopen 400.-
kost t je dan
[ ; 2 of betaalje je vriend zn spullen !?!]

waarom
een rm1x is een perfecte live tool en omdat juliie live en direct met elkaar werken,
is dat een cheapaas super live drumc. die asje dr twee hebt prima ideen met elkaar kan uit wiselen gewoon op slan op flop en via een x filetje opsturen de data dus niet de floppy!

lijklt mij wel wat voor jullie
ergens mixje van jullie on line ergens ?
sc6

Bedankt voor de tip!
Ikzelf doe nog altijd live gigs http://www.theworldofpaul.com/V1/media/podcasts/paul_chambers_live_meltpac_22-10-05.mp3 , maar mijn maat niet meer. Ik dacht aan een es omdat die licht is en daarom makkelijk te versturen is. Het is een cadeau, dus ik zou het betalen. Een soort van oproep om nog eens samen iets proberen te doen :D

Status
Please reply by conversation.
Back