Site promotie

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Special K

Stamgast
Ik heb deze week mijn nieuwe, wederom kleurige, site ge-upload en wil deze even een beetje promoten omdat mijn stats nog niet echt de hoogte in willen schieten(niet vreemd eigenlijk, aangezien ik nog met geen enkele search engine te vinden ben)

Uiteraard is het toegestaan om de boel flink af te zeiken, maar als je de site wel aardig vind mag je dat natuurlijk ook zeggen.

de site is hier te vinden

ziet er netjes uit, de kleuren doen me een beetje aan de oude vouwwagen van mijn schoonouders denken en die is zo'n 20 jaar oud. Wel kick!

Een klein tipje, misschien kan je ervoor zorgen dat personen met een hoge resolutie de achtergondplaatjes niet 1.5 keer te zien krijgen door alles in een tabel te gooien met een vaste breedte en deze dan links of gecentreerd uit te lijnen. Idee?

Als ik m'n venster smaller maak dan valt de helft van je buttons weg (de buttons die naar de volgende regel springen.

Weet je eigenlijk wat special-K is (tis niet goed voor je balans iig :) )

Ja die buttons, dat moet ik nog veranderen, ik weet niet precies hoe ik dat moet aanpakken. Ik denk dat ik iets met procenten moet gaan doen.

Ik zal de link page even updaten

En natuurlijk weet ik wat special-k is, dat ben ik!! hehehe, kijk eens onderaan mijn post...

Jij bent wel erg lekker trouwens.... :engel:

nee , maar wel een banner dacht ik (effe zoeken ...)

Origineel geplaatst door Special K
Ja die buttons, dat moet ik nog veranderen, ik weet niet precies hoe ik dat moet aanpakken. Ik denk dat ik iets met procenten moet gaan doen.

Ik zal de link page even updaten

En natuurlijk weet ik wat special-k is, dat ben ik!! hehehe, kijk eens onderaan mijn post...

Ahaaaa, was me nog niet opgevallen :D

Die yamaha is gewoon een heel erg lekkere synth voor erbij. De S2000 is in de standaard uitvoering niet zo heel interessant, maar ik heb er een 8 outputs board en filterboard in gezet. Dan geeftie al heel wat meer mogelijkheden

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back