Mini Korg 700S

Zo, wat ziet dat ding eruit zeg.....met bouwstof moet je volgens mij wel uitkijken; is geen prettig spul. Zelfs je stofzuiger gaat er van naar de maan.

Wat mensen hun synths toch aan kunnen doen :stupid

zelfs 2 eentje de 700 voor 250.-? too much
en deze dus de 700 smet ring mod ....klinkt goed...
maar hadie nou cv gates...?
:confused:

nee, geen CV/Gate. tenminste: niet "af fabriek". het zijn overigens ook Hz/V synths zoals de MS serie

btw: het exemplaar of de foto is wel heel stoffig maar ziet er verder wel heel erg goed uit. orginele muziekstandaard, alle schuiven en knoppen compleet met de juiste kapjes in de goede kleuren. verleidelijk maar ik heb er al een...

overigens: als je goed leest zit er ook nog een Elkatone "box met motor" bij. dat moet een Leslie achtig iets zijn en waarschijnlijk uit dezelfde periode. hier gaat iemand een mooie deal aan hebben !

on edit: opeens is de advertentie totaal veranderd; nu zit er ook nog een orgel met voetpedaal bij... jippie :( Maar die mooie stoffige foto is foetsie

Toch trekt zoiets aan me, op dezelfde manier als een puppy in een asiel... ;{

ik heb dat meer met natte poezen maar het is hetzelfde sentiment :)

sooo volgens mij was dat gewoon de standaard jaren zeventig combo

met de 700s zoals die bedoeld was: op het orgel en dus zijn die switches onderaan het keyboard opeens heel handig;
wat voor geluid zou er trouwens uit zo'n Hohner orgel komen, kan me toch nauwelijks voorstellen dat dat echt iets van een b3 geluid zou geven; zou meer denken aan zo'n cheesy lounge orgel soundje.

Laatst gewijzigd:
we willen alemaal die ode synth een goed thuis geven,..
al wonnen we nog soo klein ,..

was zoon 700 s eiegnlijk halve dv 800 cv agte erop en rocken zekers

150a180 eu denk ik toch geen 250.-moet zelf cv gate on hz / gaten

Orgel Portable Hohner International T-242/RA
Synthesizer mini korg-700S
Elkatone Box met motor
Voetpedaal type P13-S
Orgineel orgelkruk aanwezig

ben benieuwd naar die organ ,..app.
hohner hebben toch ook een aantal analoogjes gemaakt
o in dit geval ; een ,..casio :D oud orgeltje

Laatst gewijzigd: