• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Pro One te koop of te ruil aangeboden

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
250€ is wel veel geld voor een defecte pro one
vergeet een ding niet dat er onderdelen in zitten die je niet zo 123 kan krijgen of zelfs niet eens meer bestaan
en als iemand ze heeft dan kosten ze heel duur en dat gaat pijn in je portomonee doen

en die reperateur kon hem ook al niet maken ?????
misschien is er meer aan de hand anders was hij wel gemaakt toch

Origineel geplaatst door zoe
250€ is wel veel geld voor een defecte pro one
vergeet een ding niet dat er onderdelen in zitten die je niet zo 123 kan krijgen of zelfs niet eens meer bestaan
en als iemand ze heeft dan kosten ze heel duur en dat gaat pijn in je portomonee doen

en die reperateur kon hem ook al niet maken ?????
misschien is er meer aan de hand anders was hij wel gemaakt toch

Dat is dus inderdaad wat ik er ook van denk, daarom vond ik het ook vreemd dat ie niet ingegaan is voor het bod van bass molecules, waarbij die een apparaat kan krijgen wat VEEL meer waard is, en wat ook nog eens veelzijdig is.......

Even off topic: als je die micro modular zou verkopen bass molecules, wat zou je er dan voor vragen ?

En nu even aan de starter van deze thread:
Wat is nu eigenlijk waar je op uit bent qua geld of apparatuur ?

Ik wil gewoon nog even afwachten wat het doet, ik heb al diverse mooie aanbiedingen binnen. Is het gek dat ik wacht? Heb de Pro One nauwelijks 24 uur geleden aangeboden. Wellicht loggen er hier dit weekend nog wat mensen in die met een beter ruil bod komen.
Mocht ik nog niks hebben na het weekend dan bied ik hem aan op marktplaats zodat iedereen een gelijke kans heeft. En voordat je biedt mag je hem ook nog komen bekijken.

Over de geruchten dat ik blijkbaar gek ben om bepaalde aanbiedingen niet te accepteren, ik heb nog niks besloten en van nieuwe apparatuur heb ik (nog) niet zoveel verstand.

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door low
Ik wil gewoon nog even afwachten wat het doet, ik heb al diverse mooie aanbiedingen binnen. Is het gek dat ik wacht? Heb de Pro One nauwelijks 24 uur geleden aangeboden. Wellicht loggen er hier dit weekend nog wat mensen in die met een beter ruil bod komen.
Mocht ik nog niks hebben na het weekend dan bied ik hem aan op marktplaats zodat iedereen een gelijke kans heeft. En voordat je biedt mag je hem ook nog komen bekijken.

Over de geruchten dat ik blijkbaar gek ben om bepaalde aanbiedingen niet te accepteren, ik heb nog niks besloten en van nieuwe apparatuur heb ik (nog) niet zoveel verstand.

Je hebt ook groot gelijk, het is maar net wat de gek er voor geeft........vreemd genoeg zijn er meer gekken dan ik dacht !!

:gaap:

Origineel geplaatst door low

kan je even meededelen wat je nou gedaan het????

Ik heb hem nog. As zaterdag komt de waarschijnlijke koper kijken. Mocht ie niet weggaan dan biedt ik hem aan op marktplaats en laat ik het ook hier wel ff weten.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back