bass-molecules
M'n waakhond .... !!
Origineel geplaatst door DJ_C-Code
Ik denk dat ie blij mag zijn als ie er nog 250 euro voor krijgt !!
heb hem een mooi aanbod gedaan voor ruil met een micromodular. maar helaas.:confused:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door DJ_C-Code
Ik denk dat ie blij mag zijn als ie er nog 250 euro voor krijgt !!
Origineel geplaatst door zoe
250€ is wel veel geld voor een defecte pro one
vergeet een ding niet dat er onderdelen in zitten die je niet zo 123 kan krijgen of zelfs niet eens meer bestaan
en als iemand ze heeft dan kosten ze heel duur en dat gaat pijn in je portomonee doen
en die reperateur kon hem ook al niet maken ?????
misschien is er meer aan de hand anders was hij wel gemaakt toch
Origineel geplaatst door low
Ik wil gewoon nog even afwachten wat het doet, ik heb al diverse mooie aanbiedingen binnen. Is het gek dat ik wacht? Heb de Pro One nauwelijks 24 uur geleden aangeboden. Wellicht loggen er hier dit weekend nog wat mensen in die met een beter ruil bod komen.
Mocht ik nog niks hebben na het weekend dan bied ik hem aan op marktplaats zodat iedereen een gelijke kans heeft. En voordat je biedt mag je hem ook nog komen bekijken.
Over de geruchten dat ik blijkbaar gek ben om bepaalde aanbiedingen niet te accepteren, ik heb nog niks besloten en van nieuwe apparatuur heb ik (nog) niet zoveel verstand.

Origineel geplaatst door low
Ik wil gewoon nog even afwachten wat het doet, ik heb al diverse mooie aanbiedingen binnen. Is het gek dat ik wacht? Heb de Pro One nauwelijks 24 uur geleden aangeboden. Wellicht loggen er hier dit weekend nog wat mensen in die met een beter ruil bod komen.
Mocht ik nog niks hebben na het weekend dan bied ik hem aan op marktplaats zodat iedereen een gelijke kans heeft. En voordat je biedt mag je hem ook nog komen bekijken.
Over de geruchten dat ik blijkbaar gek ben om bepaalde aanbiedingen niet te accepteren, ik heb nog niks besloten en van nieuwe apparatuur heb ik (nog) niet zoveel verstand.