midi doorlussen

gerardsetterich

Nieuwkomer
Kan ik zonder grenzen blijven doorkoppelen met midi...?
Ik heb wel eens wat gehoord over vertraging.
Is er veel vertraging met bijv. 5 apparaten... want ik hoor het niet.
Ik heb misschien geen vergelijking.
HEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLPPPPPPPPPPP

Last edited by a moderator:
Re: midi.

Re: midi.

of hou ik van noise....?
Origineel geplaatst door gerardsetterich
Kan ik zonder grenzen blijven doorkoppelen met midi...?
Ik heb wel eens wat gehoord over vertraging.
Is er veel vertraging met bijv. 5 apparaten... want ik hoor het niet.
Ik heb misschien geen vergelijking.
HEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLPPPPPPPPPPP
=(

wist ik niet

wist ik niet

Lachen dat ik dit jaar een concert ga regelen voor tien mensen die uit alle uithoeken deslands moeten komen en alles moet midi en usb en trigger and nog wat gaat worden en vdjee's:engel:

Re: wist ik niet

Re: wist ik niet

Origineel geplaatst door gerardsetterich
Lachen dat ik dit jaar een concert ga regelen voor tien mensen die uit alle uithoeken deslands moeten komen en alles moet midi en usb en trigger and nog wat gaat worden en vdjee's:engel:

Alles je wilt dat alles strak en betrouwbaar is zou ik even een flinke midi-thru box regelen. Als je alles doorlust en iemand trekt er tijdens het concert een kabel uit dan valt alles vanaf dat punt uit. Lijkt me niet handig ;)

In menige handleiding etc. staat inderdaad dat je 't niet te veel moet doorschakelen. Kans op niet goed MIDI-signalen doorgeven wordt dan wat groter.

Als je veel/meerdere bakken wil koppelen kun je dan idd beter een zgn. MIDI-thru box kopen voor de "doorgavekwaliteit". Die zijn er in verschillende grotes.
Bijv. van Philip Rees:

V3 (1x Midi in =>3x uit)
rees_01.jpg

t/m V10 (1x in => 10x uit)
v10diag.gif

Bericht door een moderator:
Titel aangepast, zodat duidelijker is waar 't over gaat. Enneh... geduld is een schone zaak, verwacht niet dat je altijd binnen 5 minuten een antwoord krijgt... ;)

midi

midi

Da's waar.

Ik wil dus met 10 mensen die allemaal uit de uithoeken deslands moeten komen een concert geven in de Toonzaal in Denbosch

Even snel een plaatje schetsen.

op vrijdagochtend samenkomen kennis maken en opbouwen. Als het goed is hebben we dan al heel veel via de mail besproken.
De ruimte waar we inzitten noemen we de bunker en bevind zich onder ons huis (dus geen geluidsoverlast)

Er is een met PA+geluidsman en ik zorg voor midiboxen maar wil ook veel analoge bakken gebruiken.

vrijdag-zaterdag-zondagochtend spelen. De boel afbreken en opbouwen in de Toonzaal opbouwen Waar s'avonds de uitvoering plaats vind.

Het mooiste zou zijn dat er ook wordt gewerkt met beeld.

Ik weet dat er subsidies bestaan voor dit soort werk wordt dus allemaal uitgezocht. En met kaartverkoop een beetje winst maken zodat allen die reizen er niets voor hoeven te betalen maar waarschijnlijk er geld aan overhouden.

Er is voor ieder een slaapplaats en het huis warrin ik woon ligt midden in het centrum.

Nou mensen denk mee en laat het aan iedereen weten.
Gr Gerard

Back