Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door omiel
Volgens mij zitten hier een aantal mensen die te weinig dag licht zien. En dat gezeur over welke bak nou beter is daar wordt ik onderhand al helemaal schijt ziek van. En iemand anders zijn apparaten waar hij heel tevreden mee is afschilderen als instap modellen vind ik ook bijzonder kinderachtig. Als je een beetje met je zooi wil gaan lopen patsen, dan moet je dat maar gewoon lekker in de lokale kroeg om de hoek doen. Maar ik neem aan dat je daar niet meer binnen mag omdat de stamgasten denken dat je een beetje een vreemde freak bent. Terecht waarschijnlijk. Wat maakt het nou allemaal uit wat apparaat je gebruikt, als je er maar een leuk muziekje mee maakt.
En ik weet wel, deze thread is gestart om info te geven over bepaalde apparaten, maar die info is een beetje veel te dik doorspekt met een egotrippende "ik weet lekker alles 1 keer beter dan jij en mijn apparaten zijn 2 keer beter dan die van jou" ondertoon. Jammer dat dit forum de laatste tijd een beetje overspoeld wordt met mensen met een minderwaardigheidscomplex.

En ik weet wel, deze thread is gestart om info te geven over bepaalde apparaten, maar die info is een beetje veel te dik doorspekt met een egotrippende "ik weet lekker alles 1 keer beter dan jij en mijn apparaten zijn 2 keer beter dan die van jou" ondertoon.

Hmm... wil iedereen even mijn vorige post niet al te zwaar opnemen. Ik heb dit vanmiddag met een brak hoofd zitten typen en het komt nogal ongenuanceerde en lomp over.

Origineel geplaatst door Paul Jenner
Sjonge, iedereen is hier wel snel aangebrand hoor ...![]()

Origineel geplaatst door BasicSystem
Volgens mij worden er een paar dingen door elkaar gehaald.
Beter op papier hoeft nog niet altijd beter voor de oortjes te zijn voor een bepaalde muziekstijl.
De S1000/1100 zijn 16 bitters en de S5000 is volgens mij een 24 bitter.
Logisch dus dat voor dance en met name drums de S1000/1100 beter/ranziger klinkt.
Als je met top microfoons een piano zou gaan sampelen (ZOU !) klinkt de S5000 natuurlijk stukken beter.
Gek...................na een paar posts heeft iedereen een mening maar simpele feitjes ho maar.
groeten
basicsys