• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[voor bijna nix] Quasimidi-309 O.S. v3.00a

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

oozi

Ouwe rot
sinds gisteren ben ik de gelukkige eigenaar van de synth- en drum-uitbreiding van m'n Quasimidi 309. dus ik heb extra memory patches, extra waveforms, syncable LFO, en 2 extra monosynths...
:okdan: :okdan:

bij deze 2 chips kreeg ik ook een chip met de nieuwe en sterk verbeterde OS, v3.00a. je hebt ook een v3.00b, maar dat verschil is minimaal; bij v3.00b kan je je eigen naam erin laten zetten. maar ik had v3.00a dus al, van toen ik m'n I/O uitbreiding kocht. zat 'ie ook al bij. dus ik heb er een over. ze zijn nog te bestellen, bij
"the unofficial Quasimidi Rave-O-Lution 309 homepage"
(hier kan je trouwens ook info over de wijzigingen t.o.v. v2.00..)
waar v3.00a €10,- + €6,- porto kost, en v3.00b €12,- +€6,- porto.
nou ben ik vandag in een schappelijke bui, dus kan de liefhebber/309 eigenaar die 'm wil 'm op komen halen in Eindhoven voor een 6-pack witbier (liefst Wieckse Witte) en/of een lekker zakje wiet.
...of d'r moeten nu meerdere mensen als gekken tegen elkaar op gaan bieden, da'k strax een hele krat Wieckse krijg...;)

wie wil?

Volgens mij heb ik 3.00a erin zitten, maar ik weet het niet helemaal zeker. ga vanavond ff kijken, anders komt de wieckse witte jou kant op :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back