Nieuwe track

ik vindt deze behoorlijk standaard, heeft alle elementen van een standaard trance track, melodietje, stringetje. Niets abnormaals.. dit is gewoon een lekker trance nummertje dat geluidje van die "fluit" achtige synth vindt ik leuk gevonden, ik bedoel de fluit synth bij 3.10 vindt wel dat deze wel iets te snel weer uit de mix verdwijnt.. kwa mix niets op aan te merken alles klinkt lekker bij elkaar..

nice work..

mzl
:walker:

Re: Re: Nieuwe track

Re: Re: Nieuwe track

-edit- moderator

ps. Mark S ik heb niet naar je track geluistert gewoonweg omdat ik niet van trance hou, maar dit wil niet zeggen dat het een slechte track is. Er zijn genoeg mensen hier die wel degelijk advies kunnen geven.

greets isnieZot

Last edited by a moderator:
-edit moderator-

O ja en prayer, ik denk zelf ook dat dat fluitje bij 3.10 er wel langer in mag. Ook heb ik het gevoel dat er nog wel iets bij kan en mischien kan die ook wat langer.

Last edited by a moderator:
ontopic houden aub !

offtopic: Ok sorry maar er mag wel iets van gezegt worden vind ikzelf.

Zijn er nog meer mensen die mijn track willen beoordelen?

hmm het is al gezegd maar hij is idd er standaard. qua arrangement en qua geluiden. maar dat neemt niet weg dat je goed naar andere nummers heb geluisterd. en daar door een goed arrangement kan maken.

het nadeel van trance is dat je moeilijk origineel kunt. helaas vindt ik dit nummer niet echt origineel qua melodie. de geluiden zijn een beetje iel. en heel standaard.

ik denk als je iets meer variatie in je drum partij doet. (bijvoorbeeld een 909 crash niet origineel maar klinkt een stukje agressiver. het zelfde geld voor die 808 achtige hihat)
de lead partijen dubbeld om een wat breder geluid te krijgen.
en je zou nog een aantal dingen kunnen proberen. bijvoorbeeld een of andere fx om een volgende block aan te kondigen.

ik denk als je dat soort dingen probeert dat je een heel wat interresantere mix krijgt.

maar zou als ik al zei je hebt heel goed door hoe een nummer opgebouwd moet worden.

ga zo door zou ik zeggen!

Is inderdaad wel standaard. Probeer er een hele aparte break of iets dergelijks in te gooien of een leuk stemmetje zodat het wat levendiger en spannender wordt.

Back