[trackje] Jan Michiel Jurric - Zuurstof

Origineel geplaatst door Syntagma
Vet, synths klinken erg mooi. Kick en percussie e.d. is echter veel te basic, dat moet beter wil je dr een hitremix van maken ;)

Wordt het dan geen Syntagma nummer, in plaats van een echte Unic ?

Klinkt wel lekker.......

Haha ja dat is ook weer zo, sorry hoor :)
Maar hoe vet dit ook klinkt, ik hoor dit nog niet op de radio.. ik vind de percussie en kick gewoon te basic en simpel. Maar dat is misschien ook helemaal niet de bedoeling. Je moet maken wat je zelf mooi vindt, doe ik ook.

:geslaagd:

hehe tnxx.

wel grappig. want ik ben was nog niet tevreden over de baslijn en beatsectie, en ben er dus mee bezig:eureka:
Het wordt een soort van "culture beat" achtige baslijn.
Echt radiowaardig... ahum... dat zal het wel niet worden. Alhoewel ik wel met een compressor ga werken, Om hem wat meer te laten zuigen... (in mijn oren is dat dan meer radio waardig?:D)

Voorbeeld:

Attachments

• baslijn preview.mp3
    141,5 KB · Bekeken: 82
Zal wel aan mij liggen :confused: .............maar ik vind dit fucking briljant.
Hoe kan iemand nou kritiek hebben op zo'n mooie eigengemaakte versie van JMJ- Oxygene????????

Ik snap het niet, snap het niet, snap het niet, snap het niet :stupid :stupid :stupid :stupid

Tja.................en dan luister ik naar de muziek van degene die wat op te merken heeft (Syntagma)....................
En dan denk ik................DAMN.........die weet ook wel waar hij het over heeft.
ZO'N iemand mag dan ook wel kritiek uiten!

Niet om te slijmen jongens..........maar dan heb ik echt een hele loooooooooooooooong way to go om zoiets te bereiken.

Respect.

:halleluja :halleluja :halleluja :halleluja

Link in die link ;) doet het niet helaas.
Ben toch wel heel benieuwd als Jarre fan.

Heb je inmiddels de Smallstone Phaser al ;) ;) ;) ????

Mooi hoor!

Waarin is dit in gemaakt???
Wat heb je gebruikt???
Ben heel nieuwsgierig hoor ;)

Klasse!
Ga zo door!

grtx.

Precies.
En heel betaalbaar gelukkig :D :D :D

En met mijn Keio Minipops 7 en EH Small Stone Phaser ben ik erg gelukkig 8o) 8o)

Back