Aangetroffen in synth,...

Stof veeeeellllllll stof en nog meer stof en toen ik mn equinox open schroefde kwam ik er achter dat de vorige eigenaar last van haar uitval had:r

En denk idd plectrums heb ik ook gevonden in mn stratus... zijn vand die dingen die echt overal in verdwijnen....:)

Geen synth maar een DJ mengpaneel waarin ik een frietje heb aangetroffen, even voor de duidelijkheid de sleuven van de faders zijn erg smal, het is mij tot op heden een raadsel hoe dat stuk etenswaar daar in heeft kunnen komen.

Verder altijd veel stof en gruis.

Origineel geplaatst door FrankH
Geen synth maar een DJ mengpaneel waarin ik een frietje heb aangetroffen, even voor de duidelijkheid de sleuven van de faders zijn erg smal, het is mij tot op heden een raadsel hoe dat stuk etenswaar daar in heeft kunnen komen.

Verder altijd veel stof en gruis.

die is er voor de assemblage ingekomen, waarschijnlijk

en natuurlijk maar dat weten de meeste mischien wel , maar stond toch wel met open ogen te kijken

trip paddo,s op de printbaan ge-etst bij een SCI pro-one, jammer dat daar geen foto,s van heb ik heb er 2 gehad ze hadden het allebei.. dus door sci mannen zelf.. gedaan denk ik dan ...rare jongens dei sci mannnen. nu allemaal je pro one opnschroeven he

Origineel geplaatst door cuba7000
en natuurlijk maar dat weten de meeste mischien wel , maar stond toch wel met open ogen te kijken

trip paddo,s op de printbaan ge-etst bij een SCI pro-one, jammer dat daar geen foto,s van heb ik heb er 2 gehad ze hadden het allebei.. dus door sci mannen zelf.. gedaan denk ik dan ...rare jongens dei sci mannnen. nu allemaal je pro one opnschroeven he

:D

mushroom.jpg

Paprika chips, frituurvet (echt te goor voor woorden), laagen stof, spinnen, losse schroeven, afgebroken plastic van het een of ander onderdeel, geld, lucifers, stukkies papier en ga zo maar door...

Een goede zuigert helpt ;)

J.

Ik draaide laatst mijn Nord Modular open en daar zaten een hele reeks oscillators, filters, envelopes generators in. Geen idee wie die daar achtergelaten heeft. :D

... in m'n Eminent 310 unique (genoeg ruimte): een potlood, een dominosteen, een briefje van 5 gulden uit één of ander bordspel, een service manual & zekering in een zakje en oh ja, een legioen dooie spinnen.

Origineel geplaatst door FastGraph
Ik was met Zero 1 in Chicago in 95 samen met Thomas Heckmann. Die laatste ging naar de ene pawnshop en wij naar een andere. Hij kwam met een 303 terug voor 50 dollar met een injectie naald in het battery vakje...
Dat was nog niet eens zo erg, het was namelijk z'n 5de 303....

F.

Volgens mij komt Stefan Robbers ook in dit verhaal voor....Ik heb het namelijk identiek ook van hem gehoord...

Origineel geplaatst door bikkel

mushroom.jpg

yep en de budha ook mooi erg wys ge etst ,..eh b zelf wels geetst maar soo netejs ,..egmaakt
[die gasten by sc circ. toen ,...]
dope & synthz gingen/[gaan] blijkbaar handin hand

dat ze daar nog zulke serieuze "shit"maakten
prophet 5 dat ook die ets tekeningen de mijne heeft volgens mij zelf een signature [geen dave smith ,..denkde man die getst heeft ofso
:okdan:

afgelopen weekend trok mn sampler a4000 open sooojzs wat een verg klomp dusttt
eg
die dingen staan dan ook vaak aan en te blazen net een pc die gaat nogs open ,..de sampler pas 2e keer

oj sec lijm in mn cs 30 jaren kwijt [sticky soundz ]
:engel:

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Volgens mij komt Stefan Robbers ook in dit verhaal voor....Ik heb het namelijk identiek ook van hem gehoord...

Kan, ik weet niet meer of de aj's er ook waren.

Laatst gewijzigd:
Ik heb is een TL-buis starter gevonden in een Lexicon FX rack!!

dan heb ik ook eens een polisix kunnen kopen voor 50e omdat die bedekt was met een laag frietvet (echt waar!)

dan weer eens in een ander vintage spul,weet ni meer wat,was er een 'nest' mieren derin,dat was schrikken toen ik hem opendeed was er meteen alarm geslagen enliepen die mormels langs alle kanten onder de prints,fuk...

dan weer in een oberheim obxa waren alle roms afgedekt met stukjes pattatenzakken,wat een boerensynth zeg...

Back