Synthesist
Getoetst lid
Er zaten een paar kleine onderdeeltjes uit een Telecaster achter de slagplaat van mijn Stratocaster 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door mikemix
Waar dan, heb dit iig nog nooit in mijn E6400ultra gezien :confused:

Origineel geplaatst door FrankH
Geen synth maar een DJ mengpaneel waarin ik een frietje heb aangetroffen, even voor de duidelijkheid de sleuven van de faders zijn erg smal, het is mij tot op heden een raadsel hoe dat stuk etenswaar daar in heeft kunnen komen.
Verder altijd veel stof en gruis.
Origineel geplaatst door Leo
die is er voor de assemblage ingekomen, waarschijnlijk
Origineel geplaatst door cuba7000
en natuurlijk maar dat weten de meeste mischien wel , maar stond toch wel met open ogen te kijken
trip paddo,s op de printbaan ge-etst bij een SCI pro-one, jammer dat daar geen foto,s van heb ik heb er 2 gehad ze hadden het allebei.. dus door sci mannen zelf.. gedaan denk ik dan ...rare jongens dei sci mannnen. nu allemaal je pro one opnschroeven he

Origineel geplaatst door FastGraph
Ik was met Zero 1 in Chicago in 95 samen met Thomas Heckmann. Die laatste ging naar de ene pawnshop en wij naar een andere. Hij kwam met een 303 terug voor 50 dollar met een injectie naald in het battery vakje...
Dat was nog niet eens zo erg, het was namelijk z'n 5de 303....
F.
Origineel geplaatst door bikkel
![]()

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Volgens mij komt Stefan Robbers ook in dit verhaal voor....Ik heb het namelijk identiek ook van hem gehoord...