Aangetroffen in synth,...

Aaaaah! Leo de MDMA dealer! :D

Ik denk dat die erin zat om de LFO speed te regelen.

ik heb m toch maar in de vuilnisbak gegooid (sorry brz), maar ik moet er niet aan denken dat het verkeerd valt...
met een kroketje heb ik niet zo moeite, maar hier heb je toch geen idee wat er in zit?!

Er rammelde iets in mijn Alpha Juno 1.
Bleek dit er in te zitten;

Dus als iemand dit mist kan hij het bij me afhalen ;)

Attachments

• 2014-01-15 19.49.20.jpg
    2014-01-15 19.49.20.jpg
    19,4 KB · Bekeken: 97
Afgelopen November vond ik een USB-stick van 1GB in een Juno-60.
Die Juno was z'n tijd dus ver vooruit :D

Verder nog een compleet muizennest in een Korg PS3100.
Dat ding had jaren ongebruikt op zolder gestaan en was uitgekozen tot huisvesting van deze kleine rakkers.
Gek genoeg niet heel veel schade aan het apparaat zelf,...

Niks. Héél veel niks in een S1000kb.

Klopt :D toen ik hem net had en hij nog hier stond heb ik hem open gehad om z'n el folie verlichting te vervangen. Toen meteen maar schoongemaakt. Weet nog dat z'n kap mooi opende met scharnieren, net een motorkap.

Is dat tzelfde nix als in een Studiologic SL? Daar zit alleen een printplaatje in van 10x20cm. Meer niet :erm:....

Zit een moederbord in van een s1000. Ik denk dat het destijds goedkoper was om een keyboard met een flink naar achter verlengde kast te ontwerpen zodat het moederbord van de s1000 er in paste dan het moederbord opnieuw te ontwerpen op een langwerpige smalle print en zo de kast 3 keer zo klein te houden :D Je zou denken dat de transport kosten toen ook wat lager lagen, nu moet alles zo klein mogelijk verpakt worden, speelt toch zeker een keuze bij ontwerpen tegenwoordig. Maar lijkt me dat dat vroeger geen issue was.

Ik vond een strip anticonceptiepillen in een Eminent 310 die afkomstig was uit een kinderrijk gezin. Voor de rest heb ik in diverse Eminents gevonden: Pennen, Lego, geld, dennennaalden, spelden, paperclips, speelgoed autootjes, muizekeutels, kassabonnen en ansichtkaarten :)

Back