Aangetroffen in synth,...

:confused: maw stopte jezelf die shag en wiet erin?
in zekere zin wel, het kwam door het draaien van jointjes boven en op mijn apparatuur... , maar nu rook ik al jaren niet meer hoor>:)

heel veel stof, frituurvet, vijzen, nagels, dode dieren, levende dieren, water (dankjewel mama om mijn cd speler water te geven), stukken draad en een zakdoekje... natuurlijk in verschillende apparaten he :)

[QUOTE... natuurlijk in verschillende apparaten he :)[/QUOTE]

Als je het allemaal in één had gevonden, dan had je je wellicht moeten afvragen of je niet de vuilnisbak aan het repareren was...maar zakdoekjes...ach laat maar8o)

Ik had net een siel cruise gekocht hoor ik bij het verplaatsen dat er iets inzit. Eenmaal thuis gekomen schroef ik'm open zit er een zakje in met 23 papertrips(LSD).

[QUOTE... natuurlijk in verschillende apparaten he :)

Als je het allemaal in één had gevonden, dan had je je wellicht moeten afvragen of je niet de vuilnisbak aan het repareren was...maar zakdoekjes...ach laat maar8o)[/quote]

Soms weet ik echt het verschil niet... enja dan ben ik verrast als er een berg vuil in een apparaat zit... :p
en wat ik nog heel veel tegenkom, vooral in laptops, maar ook in andere gear, is... jawel... schaamhaar! en geen klein beetje! (natuurlijk niet in die van mij, die is 100% schaamhaar vrij!)

Ik had net een siel cruise gekocht hoor ik bij het verplaatsen dat er iets inzit. Eenmaal thuis gekomen schroef ik'm open zit er een zakje in met 23 papertrips(LSD).

hahaha...das wel gaaf...wat voor trippies waren het???

Hehehe waar heb je die gekocht dan?

Soort van het zou wel helpen met het maken van psytrance hehe

B'tje OT, maar goor genoeg:

Jaren geleden kocht ik drie slecht klinkende "defecte" SM58 microfoons voor 'n prikkie.
De stalen popshield "bolletjes" bleken helemaal dicht te zitten.
Na 'n nachtje in de Biotex had zich een smerige organische substantie losgeweekt die op het punt stond, zèlf leven te beginnen...
Nadat ik deze voedsel/tabak/drank/kwijl/snot/who-knows-what-resten met zachte drang had verwijderd,
waren de mics weer up & running!

Het was weer raak de afgelopen tijd.

Vandaag een telefoonkaart in een diskdrive.
Een paar weken geleden een soepstengel in een PA-80, en vorige maand een roze babysok met een afbeelding van Pluto erop geprint.
Reden van reparatie: in het middengebied gaan een paar toetsen bijna niet meer naar beneden. Niet zo vreemd als er een sok onder ligt,... :frons:

Niet helemaal on-topic maar toch t vermelden waard,.

Laatst kocht een jongetje een playstaion via ebay.co.uk
Toen ie de doos openmaakte zat r geen playstation in maar 35000 pound sterling.
De verzender is t niet komen terughalen.

Wow,...dat overkomt mij nou nooit eens. Ik moet het doen met dubbeltjes, stuivers en af en toe een gulden of één enkele euro.
Oh ja, niet vergeten de ontelbare plectrums en paperclips.
Lekker gul hoor,...:okdan:

Dan ben je wel lekker genaaid als je die playstation wilde. :D

Back