2 tracks van edp

Origineel geplaatst door EDP
hoe bedoel je gefilterd?

Nou net zoals Madr later ook zegt...ze klinken iet wat iel ofzo... Ik weet niet waardoor dat komt. Zou best kunnen dat dat al in de originele samps zit. Of zou het kunnen komen vanwege de compressie misschien?

Origineel geplaatst door Almeros

Nou net zoals Madr later ook zegt...ze klinken iet wat iel ofzo... Ik weet niet waardoor dat komt. Zou best kunnen dat dat al in de originele samps zit. Of zou het kunnen komen vanwege de compressie misschien?

bij die op dracht was het de bedoeling om het zo echt mogelijk te laten klinken. dus als een acoustisch drumstel. ik heb dus express een kit gepakt met multisamples van een echt drumstel en ik heb geen drums gelayerd. ik vond het zelf eigenlijk wel klinken alsof het in een keer is opgenomen

Ja okay...maar das niet echt wat 'ik' bedoel eigenlijk... de samples klinken opzich wel goed maar iets geknepen. Wat je zeg maar niet hoort bij muziek als van Anouk om maar wat te noemen. Maar als je er zelf tevreden over bent moet je het natuurlijk gewoon zo houden (en dat bedoel ik vriendelijk, niet in de zin van ;"dan zoek je het zelf maar uit") ;);)

Origineel geplaatst door Almeros
Ja okay...maar das niet echt wat 'ik' bedoel eigenlijk... de samples klinken opzich wel goed maar iets geknepen. Wat je zeg maar niet hoort bij muziek als van Anouk om maar wat te noemen. Maar als je er zelf tevreden over bent moet je het natuurlijk gewoon zo houden (en dat bedoel ik vriendelijk, niet in de zin van ;"dan zoek je het zelf maar uit") ;);)

ja ik snap wel een beetje wat je bedoeld. maar of ik er nog iets aan ga doen. ik denk het niet :) ik heb me cijfer al :)

jummy... lekkere soundscape... dat geluidje dat naar een sonar hint past er ook goed bij... na 1 minuut wordt hij wat mij betreft iets minder interessant.
Jazz nummerje klinkt ook lekker, al vind ik de rhodes vrij hard en voorop liggen... het orgeltje vind ik er wat minder bij passen (zoals die erin komt, later vind ik 'm beter passen)... je kan hier wel iets leuks met vocalen doen (mocht je dat willen). Het eerste gedeelte ombouwen, iets vager... richting triphop... lijkt me cool

oh enne... enjoy sounddesign :-)

vooral 1e minuut soundscape is lekker
jazzy stukje zit goed in elkaar en klinkt fantastisch, de bass kan misschien na een tijdje nog wat drukker/funkyier worden

Back