sander
_
Hoe zit het met Abit tegenwoordig. Ik gebruik nog steeds de BH6 van heel wat jaartjes geleden.
Zijn ze tegenwoordig nog steeds erg goed?
Zijn ze tegenwoordig nog steeds erg goed?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door fuse
Zeg! Beetje AMD lopen bashen!
Enne FYI, Mac is niet stabieler als Windows. OS9 is heel onstabiel vergeleken bij 2000/XP maar OSX is het allerstabielst.
Intel en AMD zijn altijd al zwaar ruk geweest maar door brute kracht hebben ze het toch van Motorola gewonnen die nu nog niet eens kan meekomen met die Ghz processoren.
Als je iemand de schuld moet geven van trage computers is het MS door hun windows zo ongelovelijk inefficient te programmeren als maar kan en Intel door het ontwikkelen van een bout x86 instructieset die qua geheugenmanagement nog infantieler is dan een blinde bejaarde gehandicapte in een elektrische rolstoel.
En over het huwlijk van Intel en MS. Het is al lang bekend dat die twee al heel lang afspraken hebben gemaakt om de concurrentie onschadelijk te maken door vuile trukjes uit te halen. Geen wonder dat het zulke goed 'holmaatjes' zijn.
OK, genoeg geblaat.
Maakt geen ene malle fok uit of je AMD of Intel koopt voor de stabiliteit.
De PIII en XP die ik heb doen het allebei retegoed. Het gaat om A kwaliteit mobo.
Gewoon je favoriete computerwinkel inlopen een de laatste PIV Asus mobo met DDR scoren.
USB2,Firewire en SATA zijn handig voor als je in de toekomst wilt uitbreiden.
En Hyperthreading heb je ook weinig aan want onder Logic PC versie werkt dat zowieso toch niet goed heb ik gehoord.
Trouwens Goose, als je zwaar Logic fan bent zul je toch even moeten opletten of je dan toch naar de Mac moet voor Logic te blijven draaien. En reken daar maar op dat je heel wat schade gaat lijden.
Origineel geplaatst door fuse
Het gaat helemaal niet slecht met AMD, het gaat alleen niet meer zo goed als vroeger.
.