hoi,
ik zit ook te overlegen om die te kopen. Dan warschenlijk nog later de poly-versie dat ik de mono versie als controler kan gebruiken.
Is er en winkel in nederland war ik em kan krijgen? Ik wil em wel ten minst keer anspelen,
demos alleen zijn niet genoeg!
Ik schop deze thread even omhoog, omdat ik ook overweeg om een synth-lite II te kopen. Ik vraag me alleen af hoe de sequencer is op dit apparaat?
Het lijkt me wel 's lachen om 'm naast m'n MFB 522 drumcomputer te zetten en ze te syncen, als een soort nep-acid setupje
Maar dan moet de sequencer natuurlijk wel iets voorstellen. Ik heb helaas nog niet bijzonder veel info over de sequencer kunnen vinden. Dus ik hoop dat hier mensen zijn die de sequencer hebben geprobeerd en er wat over kunnen vertellen.
Op de website van MFB heb je op de pagina van de Synth Lite II een linkje staan, waarmee je de kleine handleiding kunt inzien, daarin staat ook hoe precies de sequencer werkt.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.