Maak een jumpstyle track!

Origineel geplaatst door djrazor
Nou vooruit dan... klein stukje Jump van mij

HEHE ni slecht Krisskross will make Ya

Origineel geplaatst door anoniempje
telt deez ook ? klik
die SH moet afgepakt worden van die knaap, in verkeerde handen :bekdicht:
dat ff daargelaten is het natuurlijk ook een erg spannend filmpje, een handje dat wat toetsjes 1 voor 1 indrukt linksboven half uit beeld, en dat verrukelijke gebonk van het aanslaan er doorheen... en maar... ook toch...
Origineel geplaatst door anoniempje
telt deez ook ? klik
en deze telt ook idd...

Laatst gewijzigd:
hahahaha die gast :dubbel:

Origineel geplaatst door Carnivore
En wat doet Coone nou weer niet goed ?

Ik vond oldstyle jump dan toch indrukwekkender. Coone is het schoolvoorbeeld van commerciele nieuwe generatie. Begrijp me niet verkeerd ik vind hem heel goed, maar tis gewoon mainstream jump waar er al veel nummers in dit genre jump bestaan.

maw: coone is heel goed. ik heb er zelfs een cd van. maar doe aub uw eigen ding. niet hetgeen reeds bestaat opnieuw

Zegguh kan iemand eens wat namen van goede jump tracks geven?

Ik heb hier een cdtje genaamd Jump Top 50 maar ik ben daar niet zo van onder de indruk.

Wat zijn nou de toppers van dit moment?

Stukkie jump van mij dan ook maar :)

Tegen het einde gaat het melodietje alleen niet helemaal gelijk met de kick, moet ik nog ff mee klooien8~

klik

:D

Deze Bewegende Jump
Gif's zijn speciaal gemaakt
voor MSN Messenger!
2.gif
1.gif

Origineel geplaatst door trancemo6
ni slecht hoor maar teveel coone stijl
er zijn dus ook mensen die dit soort dingen serieus maken? tot mijn spijt moet ik bekennen dat ik dit als grap heb gemaakt en daarmee geen recht heb gedaan aan dit topic, want dit was eigenlijk alles behalve serieus bedoeld...:bekdicht: zal binnenkort wel een serieuze poging wagen (want ik vind de gemiddelde jump eigenlijk enorme kutmuziek, maar mijn theorie dat geen enkel genre per definitie slecht is, maar dat er binnen bepaalde genres meer slechte dingen gemaakt worden dan binnen andere gernes, moet ik toch kunnen bewijzen...ofzo)

Origineel geplaatst door Nightstorm
er zijn dus ook mensen die dit soort dingen serieus maken? tot mijn spijt moet ik bekennen dat ik dit als grap heb gemaakt en daarmee geen recht heb gedaan aan dit topic, want dit was eigenlijk alles behalve serieus bedoeld...:bekdicht: zal binnenkort wel een serieuze poging wagen (want ik vind de gemiddelde jump eigenlijk enorme kutmuziek, maar mijn theorie dat geen enkel genre per definitie slecht is, maar dat er binnen bepaalde genres meer slechte dingen gemaakt worden dan binnen andere gernes, moet ik toch kunnen bewijzen...ofzo)

zeker.

Back