Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door trigg
Jump je suf![]()
Origineel geplaatst door djrazor
Nou vooruit dan... klein stukje Jump van mij
Origineel geplaatst door Nightstorm
zie titel![]()
Origineel geplaatst door trancemo6
ni slecht hoor maar teveel coone stijl
die SH moet afgepakt worden van die knaap, in verkeerde handenOrigineel geplaatst door anoniempje
telt deez ook ? klik
en deze telt ook idd...Origineel geplaatst door anoniempje
telt deez ook ? klik
Origineel geplaatst door Carnivore
En wat doet Coone nou weer niet goed ?

er zijn dus ook mensen die dit soort dingen serieus maken? tot mijn spijt moet ik bekennen dat ik dit als grap heb gemaakt en daarmee geen recht heb gedaan aan dit topic, want dit was eigenlijk alles behalve serieus bedoeld...Origineel geplaatst door trancemo6
ni slecht hoor maar teveel coone stijl
zal binnenkort wel een serieuze poging wagen (want ik vind de gemiddelde jump eigenlijk enorme kutmuziek, maar mijn theorie dat geen enkel genre per definitie slecht is, maar dat er binnen bepaalde genres meer slechte dingen gemaakt worden dan binnen andere gernes, moet ik toch kunnen bewijzen...ofzo)Origineel geplaatst door Nightstorm
er zijn dus ook mensen die dit soort dingen serieus maken? tot mijn spijt moet ik bekennen dat ik dit als grap heb gemaakt en daarmee geen recht heb gedaan aan dit topic, want dit was eigenlijk alles behalve serieus bedoeld...zal binnenkort wel een serieuze poging wagen (want ik vind de gemiddelde jump eigenlijk enorme kutmuziek, maar mijn theorie dat geen enkel genre per definitie slecht is, maar dat er binnen bepaalde genres meer slechte dingen gemaakt worden dan binnen andere gernes, moet ik toch kunnen bewijzen...ofzo)