Dikke kicks gezocht

Marty de party

Ingeburgerd
Yo,

Ik heb geen hardware (money makes the world go round but my world stopped spinning),
dus ben ik aangewezen op VST. Geen probleem voor mij want ik kan echt dikke shit met VST maken. Mijn probleem is alleen de kicks, ik gebruik de battery en heb heel veel kick smpls, maar bijna allemaal met ruis of andere vervelende bijgeluiden. Wie heeft er tips, zijn er bijvoorbeeld goede drumsynths, en welke? (iemand ervaring)

Thanks alvast !!!!!!11

Groeten Martijn

koop een goeie sample cd :)

beter als al die meuk die je gratis op t web kan vinden.. dat zijn inderdaad vaak ruizige samples..

kijk eens naar: samplelab drum fundamentals .. veel 808/909 samples van hele goeie kwaliteit

zoals al eerder is gezegd.. vette kicks maken wil niet met software dan ben je beter af met goeie samples

een vst waar je hele dikke kicks mee kunt maken:
ers drums

ga die maar eens zoeken

Wat voor kicks zoek je eigenlijk? Strakke trancekicks of dikke distorted HC kicks?

je kan ook nog zoeken naar een slicer vst en dan zelf gaan samplen van plaat....en dan wel oude platen van vroegha.
(als je goed googled kan het zelfs gratis)

Origineel geplaatst door resonance
zoals al eerder is gezegd.. vette kicks maken wil niet met software dan ben je beter af met goeie samples

With all do respect, dat gaat natuurlijk nergens over... :biertje:

Wel, 'k heb deze namiddag 'toevallig' m'n MC307 z'n Kicks gesampled...

Mss vind je der wel een leuke tussen ;)

MC307 Bassdrums

Gesampled met een Creative Notebook 24/96
met Wavestudio: Sampled - Nomalized - Resampled 44.1/16
met Magix Cleaning Lab: Denoiser - Waves edited - Exported

uit mn electribe R MK-II komen ook hele vette kicks voor maar 150€, krijg je er ook nog een step sequencer bij.

Back