Veel gear op Speurders

Zoidsity

Go with the flow..
DIT al gezien iemand?

Heeft zat te koop staan.

ARP AXXE Mk1 completely revised !!! 599CASIO VL-TONE (1) + original manual 69CLAVIA NORD RACK 1 digital synthesizer + extra's 449CLAVIA NORD RACK 2 digital synthesizer 499DOEPFER MAQ 16/3 ** with warranty ** BLUE LED model ! 499E-MU 4XT SAMPLER * 16 outputs 549ELKA RHAPSODY 610 * excellent 299KORG MONO POLY analog synthesizer- 699KORG MS-10 analog semi-modular synthesizer 499KORG MS-20 + patchcables + original manual & setting examples 899KORG MS-04 (extra LFO!) ** very rare ** mint in box ! 249KORG SQ-10 (1) analog sequencer 699KORG SQ-10 (2) analog sequencer 699KORG X-911 Guitar Synthesizer 499MOOG THEREMIN * as new ! * 349MODULAR- modules + 19" rackmount (2x LFO, 1x NOISE, 1x S/H) * as new 199OBERHEIM MATRIX 6 + RARE ACCESS programmer !!! 599OBERHEIM MATRIX 6 * REPAIR > 2 KEYS * 349OBERHEIM MATRIX 4-VOICE panel * parts only !!! 99ROLAND JUNO 106 + FLIGHTCASE + 2 ORIGINAL SOUND ARCHIVE TAPES * serviced * 599STUDIO ELECTRONICS analog synthesizer * best MiniMoog clone !!! * AS NEW 899...
en nog VEEEEL meer.

Doet U allen Uw voordeel ermee, zou ik zeggen. :D

Re: Veel gear op Speurders

Origineel geplaatst door Zoidsity
DIT al gezien iemand?

Heeft zat te koop staan.

en nog VEEEEL meer.

Is van DJ KOZZ, 'k heb mijn polysix van hem. Fijne kerel.
Hij is blijkbaar verhuisd? Woonde vroeger in Gent.

byna de meeste spullen zijn weel 1/4...1/3 te veel betaald ..

x911 ...500.-

maarja asje wil heeft ie T vaak wel ,...zeker leuke FX *D
gegeven belg niet in de bek kijken 8o)

Ja deze Leo (niet "onze" Leo) heeft me al diverse malen gemaild voor dingen.
Maar hij wou altijd veel te weinig betalen vond ik zelf.
En natuurlijk met het oog weer (voor mij dan) te duur verkopen.

Origineel geplaatst door Ro9
Nadat ik de deal aanvankelijk had afgeblazen daar ik door diverse leden was gewaarschuwd voor zijn praktijken kreeg ik deze mail :

laat jij je wel door de goede mensen waarschuwen?!
ik geloof niet dat ik in het geschetste profiel pas (ik weet wel zeker van niet) maar ik mag toch hopen dat ze mij niet bedoelen. hoewel mensen soms heel eigen en aparte redenen hebben om iemand te waarschuwen.

maar Leo,

jij staat toch niet bekend als lastige handelaar ? ik heb eens iets van jou gekocht en dat ging prima. ook van anderen hoor ik goede berchten over jou dus ik denk niet dat jij je zorgen hoeft te maken :)

Origineel geplaatst door Ro9
Het ging ook zeker niet over jou.
Sterker nog , ondanks dat ik nooit zaken met je heb gedaan heb ik je gisteren verdedigd tegenover die Leo.
Hij wees aanvankelijk jou aan , maar ik heb gezegd dat jij bij een ieder bekend als een uiterst loyale misschien zelfs wel iets te goede verkoper:)

dat is wel grappig dan, want voor die belgische leo heb ik al diverse malen synths opgehaald, als een reis voor hem te ver was, of dingen maanden apart gehouden omdat hij geen 'tijd' (= geld) had om de spullen op te halen. ook heb ik diverse malen dingen aan hem meegegeven zonder betaling, waar ik dan wel even op moest wachten.
begrijp me goed, dat was allemaal mijn eigen keuze en dus geen verwijt, maar het is dus wel grappig om te zien, hoe een kat in het nauw rare sprongen maakt.
leo en ik hebben namelijk op zich een vriendelijk contact. maar zo zie je, als je van de synthhandel moet leven, of in ieder geval eraan wil verdienen, is het moeilijk oprecht te blijven. soms moet je de verhalen zo draaien dat je er goed afkomt. ik heb hier meer mensen leren kennen die vanwege het geldelijk gewin, of om pech-aankopen op een ander te kunnen afwentelen, het niet zo nauw nemen met de waarheid en makkelijk overgaan tot huichelen of achterbaks gedoe. of van die vage toespelingen. daarom ben ik blij dat ik geen handelaar ben. ik snap sowieso niet hoe iemand dit zo kan volhouden. in ieder geval is een gewone baan naar mijn idee beter verdienen en minder risico en inspanning. want kijk naar de prijs die jij voor je nord hebt gekregen. hoeveel kan daar nog bovenop?!

maar goed.... ik blijf wel gewoon afdingen als ik iets te duur vind hoor! (hoewel ik niet van plan ben nog iets te kopen eigenlijk, hooguit doe ik nog 2 of 3 kleine dingetjes weg.)

nee nee, ik ben of was helemaal niet boos. maar wil gewoon niet dat er scheve ideeën ontstaan, er is toch al zo'n achterbaks pb circuit van bepaalde mensen. goed ook dat je het hier plaatst. hier kan iedereen het lezen en eventueel reageren. ook al komen er dan wat onzinnige reacties mee.

Wat een prijzen zeg, zo,n enorme partij en dan nog met alles gemiddelt een 200 euro hoger zitten haha, Ik zie dan ook echt geen een voordeeltje erbij zitten.

2199ROLAND M-64C MEMORY CARTRIDGE * NEW OLD STOCK !!! 89ROLAND

is het dan 2199 of 199 of 89 voor de m-64c cartrigde? ik hoorde wel van de gene waar ik m,n 909 had gekocht dat hij al zo,n m-64c had verkocht voor 400 euro, nou leek me dat wel aardig wat, maar voor dat geld wil ik mijn m-64c ook wel kwijt, iemand ? :D

Origineel geplaatst door anoniempje
2199ROLAND M-64C MEMORY CARTRIDGE * NEW OLD STOCK !!! 89ROLAND

is het dan 2199 of 199 of 89 voor de m-64c cartrigde? ik hoorde wel van de gene waar ik m,n 909 had gekocht dat hij al zo,n m-64c had verkocht voor 400 euro, nou leek me dat wel aardig wat, maar voor dat geld wil ik mijn m-64c ook wel kwijt, iemand ? :D

400? Haha. Dan moeten er toch minimaal originele Tiesto presets op staan.

Ik zou rekenen op ~50 euro. En dat is niet omdat ik m graag wil, want ik heb er al een :D

Back