[kabels] van din naar jack?

Yawgmoth

Moderator
Staff member
Op mijn huidige geluidskaart gebruik ik een digitale din uit om m'n boxen van audio te voorzien. Wil deze uitgang nu echter op m'n mengpaneel aansluiten. Dus van din naar jack.

Bestaan deze kabels?

Greetz,

Yawgmoth

volgens mij wel ik heb hier een kabeltje liggen van din naar 2X tulp, dus dan zal dat ook wel bestaand voor jack kabels..

Plug it !

Plug it !

Digitaal signaal op 1/2" jack pluggen ? Dat lijkt met sterk.. maar die kabels bestaan wel hoor.Je hebt ook van die lollige omplug apparaten.. enne.. wat jij DIN noemt heet eigenlijk 'rca' (al zijn er veul benamingen voor in de omloop.. zoals phono, tulp.. en god weet wat allemaal)

Kabel
jack-to-rca.jpg

Omplug apparaat (niet zo goed voor je signaalpad)
AD-509.jpg

Exact deze afgebeelde pluggen gebruik ik. Op de uitgangen van het outboard van deze geluidskaart staat digital din.

din is toch de naam van zo'n midi kabel plug?

Maar goed die convertertjes zoals op dat laatste plaatje gebruik ik ook ja, heb ik een doosje van liggen (kun je er nooit genoeg van hebben!), ik dacht dat die 3 gulden per stuk waren ofzo weet ik niet meer zeker....Maar goed...digitaal in je analoge in of wat? ehm

even een ander vraagje.. heeft je mengpaneel geen 2Track input die je kunt gebruiken voor deze toepassing ?

Ha! die omplugjes zijn geniaal! van het weekend uren lopen solderen met die minijacks en van frustratie weggegooid.. deze komen goed van pas..

Back