bRz liveset in italy hard acid tekno

Origineel geplaatst door Foetus
hoi bruce

vet hoor!
toch wel onder de indruk van die spectralis (daar komt dat stemmetje 'zou je hem toch niet even checken?' al) 8)
mss ooit...

De spectralis is echt een brute bak....de demo's zijn een beetje lam, maar als ik m'n liveset als ermee vergelijkt is dat weer een stuk aggresiever dan die van Joerg. Dus als je de kans hebt luisteren en spelen.

grtzz Bruce

:okdan: vet filmpje. Muziek komt zo ook een stuk beter over vind ik persoonlijk. Koele shit man :dj:

Is de opstelling bewust zo gedaan of had je ruimtegebrek?
Hiermee doel ik op het constant naar links en rechts om te moeten draaien.

Opstelling is bewust zo, mixer staat naar het geluid toe en ik kan tegelijker tijd bij de andere spullen...

grtzRb

dikke mik...

hier is inderdaad in tegenstelling tot niel“s live set de druk constant. vind ik persoonlijk wel vetter.

hoeveel procent is voorbereid en hoeveel jam? en hoelang was je totale set?

en in italy is het i.d.d. tof. Heb vorig jaar daar een live set gedaan en die mensen waren totaal uit hun dak zonder dat ze mijn muziek kenden.

In principe is het 95% jam, maar dat ligt eraan hoe je jammen ziet.....er is op de breaks na geen enkel pattern wat aan staat en uitzichzelf doorloopt zonder dat ik wat moet doen.

De patterns in de spectralis vormen een rode lijn, maar elk pattern bestaat weer uit 2 patterns waar ik combinaties mee maak met de mute functie of met de faders.
De 909 programmeer ik live en de 303 staat vol met patterns die ik er ingooi zonder dat er iets vast staat.

Verder is het veel spelen met de auxen en de fx's en de mixer. Dus dat is redelijk jammen lijkt me.

grtz Bruce

maar uh ,....wel jammer van die danserressen ...miste ze wel:D
op de een of andere manier nog niet in staat geweest om de video te kijk,...mann
reacties maken me zekers beniewd
brz .pb
:okdan:

Back