de oudere korgjes 700[s] 770 800dv

R-ond

Gepokt en gemazeld
overleden lid
aan gezien ik terg gecharmeerd was van mn dv 800 [die me 550.- ] aan waarde koste ,..
wilk wels weten wat jullie betaald hebben
er zijn dr zat die nog een 700s ....sommige een 770 hebben en nog minder een dv 800 hebben
wat t nu waard [gevonden ] wordt en gekoste heeft

mijn bevinding
- de 700 s dus heeft laatse jaren ook een colecters waarde aangenomen
jaren terug [ 5 ] ofso
wast denk tegen de 150a200 datje scoorde ,...nu ? ist meer evt 75.- erby ; geen cv gate ,...!

- een korg 770 blijft een bakkie die [volgens mk2 ] beter klinkt dan de 700s en hij kan t weten denk ik want hij heeft ze ,..
deze is best een obscuur machientje die je byna niet voorby ziet komen ...
prijs schat zoon dikke 300.- evt +
de dv 800 tjsa wordt eg een apart verhaal volgens martyn [mh] waren er heel veel hier in ned. ,..ik denk dat ze op een hand te tellen zijn ,..
vetten bakk waarde [qa sounds laat een minimoog huilen ,..denkik]
maar denk tussen de5a750.- is en blijft een aparte mono bak zonder cv gate
analogue solution hebben een ok kit hiervoor

hoorgraag jullie meningen hierover

:halleluja drondd

ok plaatje is geen 770 700 ook geen dv 800 wel een synth met ook die filter chip high pass / lowpass c35 korg en polyfoon dus vol met !!!

Attachments

• lambda.jpg
    lambda.jpg
    23,1 KB · Bekeken: 103
800dv, in de lift, nu 600-800€, mijn voorspelling; gaat nog hoger , boven de 1000€

helemaal mee eens. een goeie 800DV kost inmiddels zeker 700 euro en een 770 in goede conditie is denk ik inmiddels ook wel een stukje duurder. ik zou d'r met plezier 400 a 500 euro voor betalen maar je ziet ze nooit never te koop. en terecht want het zijn unieke sounds die je nergens anders uit kunt halen.

ik zoek overigens nog een MP-500s en een 700 (zonder s) om m'n collectie nog wat completer te maken :kroon: anybody selling?

overigens R-ond: die PE-1000 die ik heb is ook niet te versmaden als je een Keio head bent

Attachments

• korg-770.jpg
    korg-770.jpg
    22,9 KB · Bekeken: 98
een korg 770 blijft een bakkie die [volgens mk2 ] beter klinkt dan de 700s en hij kan t weten denk ik want hij heeft ze

niet zozeer BETER maar vooral meer een eigen en wat extremer geluid dwz niet makkelijk na te doen met een ander instrument. de 700s is wat beter opgevoed, gepolijster en meer mainstream in vergelijking met de eigenwijze gruizige snotaap 770. maar misschien geldt dat alleen voor die van mij, je kunt ze nogal opfokken qua resonantie :duivels:

Origineel geplaatst door sunny pedaal
800dv, in de lift, nu 600-800€, mijn voorspelling; gaat nog hoger , boven de 1000€

shit, had ik hem gehouden..
heb hem geruild voor een EA-1 7 jaar geleden
de 800dv gekocht toen voor 250 gulden in leiden:frons:

heb hem geruild voor een EA-1 7 jaar geleden

o o o.... nooit een echte synth ruilen voor een digitale trukendoos; daar krijg je altijd spijt van

misschien een leuke nieuwe treat: je grootste misverkoop
system101+102 , samen voor 550 gulden

Origineel geplaatst door sunny pedaal
misschien een leuke nieuwe treat: je grootste misverkoop
system101+102 , samen voor 550 gulden

ja hey ,..
ik kon ooit eesn lang geleden ,...voor 500 gld een 101 kopen mee bezig gewest en in eeeeeeens wasdeverkoper weg ...foetsie
[wasjijdat :Z ...]
die systems100 gister nogmee zitten spelen ,..
soo lekker ,..:halleluja

grootste misverkoop? niet echt spijt van maar soms mis ik mijn oude Jupiter-8 een beetje. Verkocht voor echt heel veel geld. anders mocht ik van mezelf geen Andromeda kopen en die wou ik echt heel graag 1 hebben.

Vergelijkbare discussies

Back