aan gezien ik terg gecharmeerd was van mn dv 800 [die me 550.- ] aan waarde koste ,..
wilk wels weten wat jullie betaald hebben
er zijn dr zat die nog een 700s ....sommige een 770 hebben en nog minder een dv 800 hebben
wat t nu waard [gevonden ] wordt en gekoste heeft
mijn bevinding
- de 700 s dus heeft laatse jaren ook een colecters waarde aangenomen
jaren terug [ 5 ] ofso
wast denk tegen de 150a200 datje scoorde ,...nu ? ist meer evt 75.- erby ; geen cv gate ,...!
- een korg 770 blijft een bakkie die [volgens mk2 ] beter klinkt dan de 700s en hij kan t weten denk ik want hij heeft ze ,..
deze is best een obscuur machientje die je byna niet voorby ziet komen ...
prijs schat zoon dikke 300.- evt +
de dv 800 tjsa wordt eg een apart verhaal volgens martyn [mh] waren er heel veel hier in ned. ,..ik denk dat ze op een hand te tellen zijn ,..
vetten bakk waarde [qa sounds laat een minimoog huilen ,..denkik]
maar denk tussen de5a750.- is en blijft een aparte mono bak zonder cv gate
analogue solution hebben een ok kit hiervoor
hoorgraag jullie meningen hierover
drondd
ok plaatje is geen 770 700 ook geen dv 800 wel een synth met ook die filter chip high pass / lowpass c35 korg en polyfoon dus vol met !!!
wilk wels weten wat jullie betaald hebben
er zijn dr zat die nog een 700s ....sommige een 770 hebben en nog minder een dv 800 hebben
wat t nu waard [gevonden ] wordt en gekoste heeft
mijn bevinding
- de 700 s dus heeft laatse jaren ook een colecters waarde aangenomen
jaren terug [ 5 ] ofso
wast denk tegen de 150a200 datje scoorde ,...nu ? ist meer evt 75.- erby ; geen cv gate ,...!
- een korg 770 blijft een bakkie die [volgens mk2 ] beter klinkt dan de 700s en hij kan t weten denk ik want hij heeft ze ,..
deze is best een obscuur machientje die je byna niet voorby ziet komen ...
prijs schat zoon dikke 300.- evt +
de dv 800 tjsa wordt eg een apart verhaal volgens martyn [mh] waren er heel veel hier in ned. ,..ik denk dat ze op een hand te tellen zijn ,..
vetten bakk waarde [qa sounds laat een minimoog huilen ,..denkik]
maar denk tussen de5a750.- is en blijft een aparte mono bak zonder cv gate
analogue solution hebben een ok kit hiervoor
hoorgraag jullie meningen hierover
dronddok plaatje is geen 770 700 ook geen dv 800 wel een synth met ook die filter chip high pass / lowpass c35 korg en polyfoon dus vol met !!!
anybody selling?

...]