[track] oude electro liefhebbers??

Origineel geplaatst door Gran&Tilly
SUB-SONIC-SOUND-SCAAAPPPPPPEEEEEE!!!!

dies is pas vet, dave clarke is een echte shiva fan man :luv:

is zeker ook een toppertje van 4*4 naar break en weer terug naar 4*4
had de plaat destijds alleen voor die disco track gekocht .... zo zie je maar weer :P

de x-mas mix is sowiezo één van de vetste mix cd's die ik heb, ik houd normaal helemaal niet zo van dance en/of mix cd's maar dit is echt te gek gedaan, je hebt zeg maar een feestje met jezelf als je hem bijvoorbeeld in de trein luisterd :biertje:

hetzelfde heb ik met het album van Hellfish: Constant Mutation, erg vette hip-hop-breakbeat-terror op het label Planet µ

Origineel geplaatst door olafmol
shivah: een vage tent in utreg waar iedereen altijd helemaal onder de dope zat ;)

Olaf

hahaha, de shivah ja!
wat een tent was dat zeg
ik ben er een paar keer geweest
de plaatselijke huis DJ moest a-la-minuut wijken als er een amsterdamse house-goeroe in bontjas met z'n platenkoffers binnen kwam sjokken. Die werd dan vergezeld door meerdere schone dames en manager met 2 flessen champagne.

ahhhhhhhhh....de PLF...dat waren nog eens tijden.....en dan heb ik het over PLF nr.1 ....... daar waar ik het eerst van mijn leven I-F's space invaders hoorde, daar waar ik op woensdagnachten in slaap viel op een poef naast de dansvloer, daar waar ineens de Warp/Blech DJ's langskwamen om te draaien, de tent die toen door mixmaster morris in de mixmag als de hotste tent van europa werd beschreven..waar is het fout gegaan? ...:confused: :confused:

anyway, ons HOME feessie gaan we geven in de locatie van PLF nr.2 ....dat het een schrale troost is ;)

Olaf

volgens mij had je toen vnl carlton, dna, radar en flipside ......

Origineel geplaatst door olafmol
ahhhhhhhhh...waar is het fout gegaan? ...:confused: :confused:

Olaf

Utrecht kent zo z'n magische momenten maar die duren helaas niet lang

De eerste PLF had iets te veel succes voor zo'n klein keldertje
De genen die het opzet hadden kregen er ruzie over.
De ene liet de PLF achter de rug om van de ander als merknaam registreren vandoor waardoor het z'n magie verloor.
toen dat gebeurde, nog voor dat de PLF van lokatie veranderde, was het interessante er al af.

ahja..."utreg sound" ..tja..... dat eclectische wat nu helemaal over de top is gegaan en ervoor heeft gezorgd dat je op een gegeven moment in utrecht niet meer fatsoenlijk uit kon gaan omdat je na 2 plaatjes techno ineens 2 plaatjes lounge en dan 1 plaatje top40 en dan 1plaatje arrenbie en dan 1 plaatje drum n bass moest aanhoren, allemaal in het kader van "kijk ons eens eclectisch draaien" maar zonder enige flow of opbouw..

Olaf

Nog meer spraakmakende uitgaansgelegenheden in het verleden van Utrecht:

Discotheek New Vanity (ken ik alleen van gerucht)
Discotheek Alcazar (in de kelder van het Vredenburg)
Hardbop avonden in toenmalig Fellini
Sophie's Palace in het pand op de catharijne singel
de Vloer uiteraard

Op het moment is er niet veel te beleven geloof ik...
of zijn er nog dingen die ik moet weten???

Origineel geplaatst door Shivah
utrecht gave mensen daar, dj dna,dj white delight,arno peters,Sander Friedeman,radar

peace

DJ White Delight, die knakker die altijd in de Disco Dance stukjes schreef.

Origineel geplaatst door Shivah
juist:)

damn disco dance,dat roept herrinneringen op.. dat was volgens mij het enige blad dat over house en techno en aanverwanten schreef

En over jouw label en releases ;)

Back