DarkChaos
just music
Wat mij is opgevallen is dat wanneer je processing over je kick heen haalt (compressie, eq, distortion etc..) dat de echte lage tonen vaak verdwijnen.. nu ik heb ik al vaker verhalen gehoord over het layeren van kicks... maar op 1 of andere manier wil het niet lukken.
Hoe gaat dit nu eignelijk in z'n werk.. ? De kick die de sound geeft.. geef je die het volledige frequentie bereik ? en zet je er een andere kick onder die bijvoorbeeld met een low pass filter alleen voor het laag zorgt ?
Want nu word het 1 groot zooitje om het zo maar te zeggen ? en ik ben er ook nog niet helemaal uit hoe ik zoiets nou route door m'n mixer in cubase?
Kan iemand me een klein duuwtje de goeie richting op geven ?
Bedankt
Bas
Hoe gaat dit nu eignelijk in z'n werk.. ? De kick die de sound geeft.. geef je die het volledige frequentie bereik ? en zet je er een andere kick onder die bijvoorbeeld met een low pass filter alleen voor het laag zorgt ?
Want nu word het 1 groot zooitje om het zo maar te zeggen ? en ik ben er ook nog niet helemaal uit hoe ik zoiets nou route door m'n mixer in cubase?
Kan iemand me een klein duuwtje de goeie richting op geven ?
Bedankt

Bas

dom.. Foutje 
"