DJ BSR
Ingeburgerd
Hoi, nadat ik wat problemen had gehad met een controller in Cubase, heb ik alles even opnieuw geinstalleerd. Alleen, heb ik nu een probleempje met de velocity aanpassen in mijn tracks. Als ik in de key editor velocity uitkies en dan de ingespeelde keys met de pen tool elk een aparte velocity geef blijven ze dezelfde harde velocity hebben. er veranderd nix aan het geluid. Waar kijk ik over heen ? Heb proberen op te zoeken in de manual, en vind wel dingen over velocity etc, maar niet precies dit of hoe ik het moet instellen. Ik wil gewoon weten of ik ergens iets aan moet zetten ofzo, want zo'n vermoeden heb ik namelijk ... Voor mijn nieuwe installatie werkte het wel op deze manier, maar misschien had ik toen dus al ergens iets aangevinkt of iets dergelijks ??
Please help needed here .. misschien (en waarschijnlijk) gewoon een simpele instelling ergens, maar je moet maar weer weten waar ...
Please help needed here .. misschien (en waarschijnlijk) gewoon een simpele instelling ergens, maar je moet maar weer weten waar ...
Laatst gewijzigd: