Wat is jouw favoriete Kraftwerk track

Een vier-kanaals wav op een cd is wel mogelijk, maar dan op cd-rom

Uiteraard, maar op de computer zijn er natuurlijk ook geen beperkingen. Probleem is dat de meeste mensen muziek over de installatie in de huiskamer willen afspelen, waar toch nog maar weinig mensen een pc op aangesloten hebben staan. DTS (of AC3) op cd is puur voor het gemak, het kan uiteraard altijd beter.

Sowieso is het natuurlijk het beste om gewoon de originele 8-track af te spelen, die is analoog ;)

Bericht door een moderator:
Interessant! Een aparte thread waard... :)

Maar mijn favoriet van Kraftwerk blijft The Robots. Als je die mannen ziet optreden gedragen ze zich ook als een soort robots...

Trouwens iets anders... Als je nou de oorspronkelijke The Robots terug luistert op LP en dan de nieuwe versie op de live CD, dan zijn dat exact dezelfde synths... Onmiskenbaar. Toch werken ze bij het optreden met VAIO's. Ik vraag me af... Zal allemaal wel gesampled zijn, maar hoe? De afzonderlijke synth-sounds? Lijkt mij niet. Eerder de loopjes opnieuw ingespeeld en als phrases gesampled. Of misschien zelfs de originele afzonderlijke oude tape-tracks gephrased in de computer? De drumks zijn wel nieuw... maar da's duidelijk.

Ik heb van the Robots geen track, wel eens gehoord en gezien, en inderdaad met de robot-bewegingen. Dat komt overeen met
hun stukken, waarbij af en toe een structuur in een andere stand gezet wordt.
Wat zijn VAIO's ?
Interessant! Een aparte thread waard...
Zeer opmerkzaam van de Modder-Eter. Ik zou het ook een interessante draad vinden, maar ik ben door eerdere ervaringen over dit onderwerp op audio-forums wat huiverig geworden. Steeds strandde de discussie, door het gedram over commerciele systemen, zoals 5.1 en 7.1 en home theater dinges, met alle misverstanden vandien.
In dat verband vind ik de signature van Slipperman over Santi Banks ook zeer funny.

VAIO's
zijn laptops van Sony, Sony vaio

tja...mijn favo track is /zijn : Der Telefon Anruf / Electro Kardiogramm / Music-Nonstop!!

Met Minimum-Maximum DVD/CD zijn ze oppperbest!
De geluidkwaliteit is Super!!
Echt top of the bill!:halleluja :halleluja :halleluja

Back