Jaz Drive, Iomega

Status
Please reply by conversation.

anoniempje

hobby knooier
Mijn jazz drive heeft het begeven, althans geen van m,n 4 jaz cartridges kan ik openen op de sampler of de pc. nogal lastig want ik heb nu niets geen opslag waar ik ook op kan saven tussen m,n pc en de sampler hangen

dus met spoed gevraagt, iomega jaz drive

Jaz drive

Jaz drive

Hoi,

Ik heb nog een mooie externe jaz drive liggen. Hij heeft een speciaal kastje en op die manier kun je hem rechtstreeks aan het 220volt doen (dus geen geklooi met voedingen). Handig bakkie...maar ik gebruik hem bijna niet.

50 Euro wil ik voor hebben met een extra jaz schijfje d'r bij.

Grtz,

Martin
(Emmen)

Hoi jongens, bedankt voor het aanbod midimartin, maar 50 euro is me echt teveel, zo heilig is me de akai ook weer niet. voedingen kastjes scsi kabels etc heb ik al genoeg.

Ik heb inmiddels al een oude SCSI schijf gekregen en er aan hangen, kan ik elk geval weer saven Super :okdan: :okdan:

Als iemand nog een jazdrive heeft liggen,houd ik me aanbevolen.

Attachments

• dscf0007.jpg
    dscf0007.jpg
    22,9 KB · Bekeken: 72
ik heb altijg geklooi en gekut met die jaz ondingen gehad..:( :duivels:
vooral het mounten bleek vaak een probleem....
ik wil er niet meer aan terug denken!!!!!

Origineel geplaatst door bliepertronic
ik heb altijg geklooi en gekut met die jaz ondingen gehad..:( :duivels:
vooral het mounten bleek vaak een probleem....
ik wil er niet meer aan terug denken!!!!!

Ja ik had ook even in het begin gezeur met formateren, maar blijkt dat je dat dus net niet moet doen, voor de rest liep het altijd goed zonder problemen.

btw akai samplers gebruiken maar maximaal 500 MB van een harddisk, daarom vind ik jaz eigenlijk een mooiere oplossing aangezien je de jaz schijfen heel wat makkelijker kan verwisselen als permanente hardeschijfen.

Origineel geplaatst door anoniempje
btw akai samplers gebruiken maar maximaal 500 MB van een harddisk,

Moet zijn: s3 series. kan niet meer editten.

Status
Please reply by conversation.
Back