unieke interesse in het leed van een ander?
wat voor onzin is dat? jij zegt nu dat iemand die software wel s wat ongenuanceerd kan bashen geen compassie kan tonen?
samen er uit komen? dat probleem is al een half jaar actueel!
en mijn taalgebruik.. ik tiep zoals ik spreek. en "pleur op" kan je op 4 miljoen manieren uitspreken. de manier die jij leest zit tussen jouw oren
en ik vind daadwerkelijk dat mensen moeten opzouten met verkooppraatjes over een produkt als ze hun zaken niet vooor mekaar hebben. dat stoort mij enorm en daar zeg ik wat van.
objectief over een produkt posten op SF? sure
idd vind ik mensen die in de marketingtool van arturia trappen (als ze gaan voor een replica van de geemuleerde bak) iets aan hun oren mankeren, daar hebben jullie gelijk in, dat steek ik niet onder stoelen of banken
maar betekent dat dat ik niet mag vinden wat ik er van vind? moet ik omdat ik vst's zelf niet cool vind klinken (er zijn uitzonderingen overigens, iets als absynth vind ik een waardevolle toevoeging) dan maar niet reageren?
waar slaat dat nou op?
dat is helemaal niet hypocriet. ik neem t niet zozeer op voor de arturia-koper, ik trek bedrijven slecht die zo in elkaar steken, omdat dat een soort ziekte is, ook bij bedrijven waar ik ook mee te maken heb.
neem mij maar niet serieus, wat kan mij t schelen.
het is niet mijn bedoeling om vst's te elimineren
maar dat gelift op ouwe bakken trek ik slecht. elke keer wordt er weer geroepen dat er een goed klinkende emulatie is. dat is kwakzalverij. noem je synth anders, geef m een andere look, laat m voor zichzelf spreken en mij hoor je er niet over. dan ben je als fabrikant genoodzaakt om je best te doen om een toevoeging op de markt te brengen, ipv de zoveelste emulatie die iedereen 3 maanden vet vind vanwege de nieuwigheid en er later achter komt dat t nog steeds niet de energie heeft van de echte. wees gewoon eerlijk. en idd kies ik mijn woorden niet altijd even genuanceerd, bash ik vaak vst's, brul ik genoeg, maar altijd met de zelfde overtuiging dat mensen voor de gek worden gehouden met die dingen. spiegeltjes en kraaltjes werk.
dat mensen die rommel kopen moeten ze zelf weten, maar dat we zo doodgegooid worden met die rommel, en dat daardoor schaarse programmertijd verloren gaat aan onzin ipv nwe toevoegende dingen, vind ik heel jammer.