Jupiter-8V Update

ik heb liever dat ze EINDELIJK 's met een update komen voor de ProphetV, wacht nu al op een fix voor een probleem dat al 6 maanden bekend is.

Ik kan op mijn dual 1.8G5 maar 1 instance per logic song gebruiken, anders gaat het geluid van beide instances kraken..

weet je hier misshcien dan ook meer over?

ook al klinkt die Jupiter nog zo vet.. voorlopig koop ik dus niks van Arturia meer.

Heb het even bij de betreffende persoon neergelegd. Hij dacht dat het met de update verholpen was. Hoe dan ook wordt er naar gekeken zodra er wat tijd voor is.

Beetje de tendens bij de grotere software fabrikanten tegenwoordig. Nieuwe producten zijn interessanter dan support. Dus gaat nagenoeg alle effort daar naartoe en reeds bestaande klanten mogen stikken......

Leve kleine bedrijfjes! (meestal)

Origineel geplaatst door xpanded stereo
Heb het even bij de betreffende persoon neergelegd. Hij dacht dat het met de update verholpen was. Hoe dan ook wordt er naar gekeken zodra er wat tijd voor is.

Dus ze hebben hun eigen update niet eens getest of die bug al dan niet gefixt was?????

Dat vind ik dus niet zon beste marketing, ik sluit me aan bij Acidfever in zijn reply.

Maak eerst iets af en kom dan met iets anders, ik weet iig dat ik even wacht zeker met die ORigin voordat ik er ook maar over twijfel om er een te kopen. Ik wil eerst lezen van andere gebruikers dat zoiets ook werkt in Logic op OSX met meerdere instances zonder bugs, als je een HW bak koopt die bugs heeft krijg je meestal korting...waarom is dat met software niet zo? Dit is ook een reden imo, waarom software hardware voorlopig niet in zal halen....

Origineel geplaatst door fjoesz
http://forums.arturia.com/forums/viewtopic.php?t=1416

schandalig!

pleur op met je freq resp grafiekje zou ik zeggen

Aan dit soort stoere mannen taal in mijn richting heb ik geen boodschap.

Het is inderdaad zeker niet zoals het hoort. Bugs moeten z.s.m. verholpen worden en daar moet gewoon tijd voor vrij gemaakt worden imho. Ik zit hier als stagaire en heb niet de invloed om de tijdsbesteding van de mannen te controleren. Wat ik wel kan doen is het nogmaals onder de aandacht brengen.

Moet dat nou zo?
Je wou toch niets van softies weten?

schandalig!

nou nou nou, je weet je woorden wel te kiezen he.
Ik ben best een voorstander van duidelijk taal gebruik maar dit slaat kant nog wal.

Origineel geplaatst door JelleWaltman
wow.. je hebt iig wel een mooie stageplek gevonden :)

anywayz..ik ben wel altijd vriendelijk gebleven imho.. alleen op een steeds strengere toon..dat wel..maar dat lijkt me logisch :)

Dit was ook duidelijk absoluut niet aan jou gericht.;)

nouja, stoere mannentaal. misschien

maar ipv de zaken voor mekaar te hebben, komt de marketing stagair hier een fregresp grafiekje laten zien wat geen zak met de sound te maken heeft. leunen op image van oude bakken, de sound is er niet naar, grote mond over freq resp en andere onzin, en dan lees je zoiets. als er wat tijd voor is wordt daar wat aan gedaan. ik vind t echt bespottelijk, vandaar mijn reactie

dat heeft verder niks met mijn voorliefde voor hardware te maken
leuk dat er mensen zijn die daar over beginnen

Ach zulke praktijken verbazen me niets meer......is de orde van de dag bij elke grote software ontwikkelaar. Wat boeit het nou waar de klant problemen mee heeft....support verdien je geen centjes mee...dat kost alleen maar geld. En die programeur brengt veel meer op bij intwikkelen van nieuwe code dan bij bugfixen.

Wat ik wil zeggen is dat als je deze opmerking wilt maken je deze naar nagenoeg elke fabrikant kunt maken. Neem NI als voorbeeld. Jaren geleden een bedrijf met de beste support afdeling die ik ooit had gezien. Nu een zielige bedoeling die concreet niets voor elkaar krijgt en vooral erg traag of niet reageert en klanten met problemen vaak compleet laat stikken (kijk naar de Kore affaire).

Dat is gewoon ontzettend jammer en ook nog eens enorm slechte reclame voor je bedrijf. Een gebruikers ervaring is sterker dan wat dan ook.

Origineel geplaatst door Acidfever

Dat is gewoon ontzettend jammer en ook nog eens enorm slechte reclame voor je bedrijf. Een gebruikers ervaring is sterker dan wat dan ook.

Volledig mee eens.

@Fjoesz: Het grafiekje zegt idd niet direct alles over de sound. Die grote mond waar je het over hebt kan ik wederom weer even niet plaatsen. Het zal wel aan mij liggen. No hard feelings btw

dat klopt, dat zou tegen meerdere fabrikanten gezegd mogen worden

ik constateer t hier en zeg daar iets over.. met in mijn ogen nog te weinig stoere mannen taal
ik moet maar mee verbaasd zijn over de mooie freq resp van een nieuw te komen produkt
ondertussen worden klanten(zeikerds met kutproblemen) lekker genegeerd en daar hoor je alleen over dat erin 2048 misschien wel iemand naar gaan kijken
een bugfix niet checken.. echt te triest
je had als marketingman arturia een stuk kunnen helpen door er gelijk op in te spelen.
dat probleem lag er al een half jaar, dus dat dat ooit nog gefixt gaat worden is steeds minder aannemelijk aan het worden. ik vind dat echt triest, en dat soort geld uit de zak kloppende instanties mogen van mij aan de hoogste boom

dan komen gepie en hepie tegen mij zeggen dat ik daar niks van mag vinden omdat ik software altijd zo bash :confused:

kan iemand mij die logica uitleggen?

als je met modder gooit, wordt er met modder teruggegooid. lijkt me logisch. Ben het overigens eens met het klantenservice verhaal. maar dat heb je ook met hardware...

Zal ik je dat maar eens heel fijntjes uitleggen?

Dat je over de rug van iemand anders stennis loopt te schoppen terwijl die er samen ook wel uit komen. En dus ook een ineens unieke interesse in het leed van een ander.

Je taalgebruik verraad meer dan alleen stoere mannentaal. Laten we maar zeggen dat het glas halfvol is in deze.

En lijkt me dat opmerkingen zoals 'aan de hoogste boom' eerder taal is waar je je schouders bij ophaalt en je afvraagt waar het uberhaupt nog over gaat.

Dat je reageert swa, maar moet het nou zo overdreven en gepolariseerd?

dan komen gepie en hepie tegen mij zeggen dat ik daar niks van mag vinden omdat ik software altijd zo bash :confused:

kan iemand mij die logica uitleggen?

Je mag vinden wat je wilt, erg serieus word je echter niet meer genomen hier. In een ander topic schilder je klanten van Arturia af als mensen met slechte oren die in een marketingval trappen, en nu vind je het ineens zo erg dat hun bugs niet worden gefixt.

Ik vind Kia's bijvoorbeeld kutauto's, maar het laatste waar ik me dan mee bezig ga houden zijn wel de problemen van Kia rijders met hun auto's :confused: Is maar een voorbeeldje hoor, maar het zal wel aan mij liggen dat ik dat raar vind dan.

Ik heb een beetje het idee dat je elke kans aangrijpt om VST's en Arturia hier in het bijzonder in een slecht daglicht te zetten.

unieke interesse in het leed van een ander?
wat voor onzin is dat? jij zegt nu dat iemand die software wel s wat ongenuanceerd kan bashen geen compassie kan tonen?

samen er uit komen? dat probleem is al een half jaar actueel!

en mijn taalgebruik.. ik tiep zoals ik spreek. en "pleur op" kan je op 4 miljoen manieren uitspreken. de manier die jij leest zit tussen jouw oren

en ik vind daadwerkelijk dat mensen moeten opzouten met verkooppraatjes over een produkt als ze hun zaken niet vooor mekaar hebben. dat stoort mij enorm en daar zeg ik wat van.

objectief over een produkt posten op SF? sure

idd vind ik mensen die in de marketingtool van arturia trappen (als ze gaan voor een replica van de geemuleerde bak) iets aan hun oren mankeren, daar hebben jullie gelijk in, dat steek ik niet onder stoelen of banken

maar betekent dat dat ik niet mag vinden wat ik er van vind? moet ik omdat ik vst's zelf niet cool vind klinken (er zijn uitzonderingen overigens, iets als absynth vind ik een waardevolle toevoeging) dan maar niet reageren?
waar slaat dat nou op?

dat is helemaal niet hypocriet. ik neem t niet zozeer op voor de arturia-koper, ik trek bedrijven slecht die zo in elkaar steken, omdat dat een soort ziekte is, ook bij bedrijven waar ik ook mee te maken heb.

neem mij maar niet serieus, wat kan mij t schelen.

het is niet mijn bedoeling om vst's te elimineren
maar dat gelift op ouwe bakken trek ik slecht. elke keer wordt er weer geroepen dat er een goed klinkende emulatie is. dat is kwakzalverij. noem je synth anders, geef m een andere look, laat m voor zichzelf spreken en mij hoor je er niet over. dan ben je als fabrikant genoodzaakt om je best te doen om een toevoeging op de markt te brengen, ipv de zoveelste emulatie die iedereen 3 maanden vet vind vanwege de nieuwigheid en er later achter komt dat t nog steeds niet de energie heeft van de echte. wees gewoon eerlijk. en idd kies ik mijn woorden niet altijd even genuanceerd, bash ik vaak vst's, brul ik genoeg, maar altijd met de zelfde overtuiging dat mensen voor de gek worden gehouden met die dingen. spiegeltjes en kraaltjes werk.
dat mensen die rommel kopen moeten ze zelf weten, maar dat we zo doodgegooid worden met die rommel, en dat daardoor schaarse programmertijd verloren gaat aan onzin ipv nwe toevoegende dingen, vind ik heel jammer.

Back