Ik zou nog wel belangstelling hebben voor een digitale mixer, maar de meeste van die bakken hebben allemaal zaken aan boord waar ik minder belangstelling voor heb.
Zo wil ik over veel adat i/o's kunnen beschikken. 4 bij voorkeur. Het is mijn bedoeling om digitaal in en digitaal uit te gaan. Onboard A/D converters is niet van belang voor me. Onboard preamps ook niet.
Betaalbaarheid is tevens van belang.
Iemand een suggestie voor me? De meest voor de hand liggende keuze leek mij een Behringer DDX3216 met twee ADT1616 kaarten, maar wie weet heeft een van jullie nog andere suggesties.
Zo wil ik over veel adat i/o's kunnen beschikken. 4 bij voorkeur. Het is mijn bedoeling om digitaal in en digitaal uit te gaan. Onboard A/D converters is niet van belang voor me. Onboard preamps ook niet.
Betaalbaarheid is tevens van belang.
Iemand een suggestie voor me? De meest voor de hand liggende keuze leek mij een Behringer DDX3216 met twee ADT1616 kaarten, maar wie weet heeft een van jullie nog andere suggesties.

De effecten zijn waardeloos, maar als je niet op zoek bent naar high end studio kwaliteit en alleen digitaal wil mixen is het een prima bak hoor. Ik heb hem destijds nieuw als B keus gekocht (krasje) met garantie voor maar liefst 400 euro excl btw. De ADAT interfaces heb ik nieuw gekocht achteraf. Ik heb er al jaren plezier van.