Korg trinity V3: waar moet ik op letten?

mighty-V-kaput

Ingeburgerd
hallo mensen,

ik ga vrijdag een Korg Trinity V3 afhalen voor 550 Euro. Is mijn eerste synth. Waar moet ik op letten als ik hem afhaal?
Alvast bedankt voor tips!
erik

Ken het apparaat niet, maar voor alle aankopen geldt: goed luisteren, kijk of alle knoppen het doen, check (indien mogelijk) dat de uitgangen niet kraken, eventuele draaiknoppen/schuiven testen. Check of de originele voeding erbij zit en of het garantiezegel (indien aanwezig) niet verbroken is aangezien dit kan duiden op reparaties en dus problemen in het verleden.

Mocht je gebreken zien of de verkoper niet vertrouwen, geef dan niet toe aan je hebberigheid om het ding toch mee te nemen maar ding flink af of zie af van aankoop.

- Het display , kijk of hij helder is en of er geen lijntjes defect zijn.
- verder heeft de V3 een z1 Board , wees er zeker van dat deze ook erin zit.
- alle knopjes indrukken
- floppydrive

:)

display is inderdaad belangrijk, de leeftijd van de trinity brengt met zich mee dat die schermpjes anno nu behoorlijk gaan verzwakken. Als het nu al slecht te zien is kan je er van uitgaan dat dit over een jaar of wat aan vervanging toe is. Maar ja, als het apparaat verder goed werkt en hij heeft de z1 aan boord, dan is EUR 550 best een leuk bedrag en heb je een bijzonder veelzijdige synth.

bedankt,
ik laat jullie weten wat het geworden is. Word vanavond afgehaald.

ik heb hem!!!
Perfecte bak, alles tip top in orde. Touchscreen ziet er ook nog super uit en werkt lekker gemakkelijk.:okdan:

Origineel geplaatst door mighty-V-kaput
ik heb hem!!!
Perfecte bak, alles tip top in orde. Touchscreen ziet er ook nog super uit en werkt lekker gemakkelijk.:okdan:

Veel plezier ermee :)

En zeker die Z1 uitbreiding gebruiken he, die is echt tof ;)

Back