IK werk thuis in mijn homestudio op een bureau van 150b x 90d.Wat staat er in mijn setup:links en rechts yamaha monitoren,dan 2 19" breedbeeld schermen.....als ik deze naast elkaar zt kom ik ongeveer 5cm aan beide zijden over...dit even terzijde.dan heb ik nog mijn korg kontrol 49,tascam us-122,klavier en muis(draadloos)
Dit is een beetje info om aan te duiden dat het op deze desk wel druk is,soms nog een laptop erbij ook.
IK zou dus om meer plaats te hebben een oplossing willen en ik dacht bij deze aan 2 staanders om mijn yamaha monitors op te zetten.Dit zou ook beter zijn om mijn mixen te maken,ik zit namelijk wat dicht en dan hoor ik niet juist wat er aan het gebeuren is.
Is er iemand die een oplossing heeft,eventueel een andere?
Waar zijn deze staanders verkrijgbaar?
of andere?
Dit is een beetje info om aan te duiden dat het op deze desk wel druk is,soms nog een laptop erbij ook.
IK zou dus om meer plaats te hebben een oplossing willen en ik dacht bij deze aan 2 staanders om mijn yamaha monitors op te zetten.Dit zou ook beter zijn om mijn mixen te maken,ik zit namelijk wat dicht en dan hoor ik niet juist wat er aan het gebeuren is.
Is er iemand die een oplossing heeft,eventueel een andere?
Waar zijn deze staanders verkrijgbaar?
of andere?