psy samples

Jake

Stamgast
Ik ben vanplan om goa trance te gaan maken.
Maar daar heb je natuurlijk psydelic samples en loops voor nodig.
En bv de basse drum is echt zon hooge kick, en ik wil van de tweaky geluidjes.

Vraag: weet iemand een link of een download waar ik die samples zou kunnen downloaden ?

Gr Jake

Hé nog een psytrance-liefhebber! :D

Ik had toevallig nog wat psysamples en psykicks op mn computer staan en even geupload naar rapidshare.

Klik! (6,65 mb)

Hoop dat je er wat aan hebt.

En voor als je het nog niet wist: op www.isratrance.com (waar ik die samples vandaan heb) en www.goatrance.nl kun je goeie tutorials vinden over hoe psy/goa-trance (welke instrumenten en samples etc) gemaakt wordt.

Nog een tip: voor die typische bassline in psytrance kun je Muon tau pro of VB-1 proberen. :)

Vengeance essential club (v2)
Vengeance essential house
Vengeance essential minimal
Vengeance essential FX(voor uplifters en sweeps)

Verder gebruik ik veel synths om hihats en trommeltjes na te bootsen, zo heb je veel controle over de sound

Maar die vengeance packs zijn echt heel goed, vooral de loopjes
Zitten ook hele goede kicks in etc.

Ohja en deze binnekort:

http://www.psy-load.com/

weet niet of dat wat is maargoed

Voor een lekker typisch psy groove zou ik de scorpion gebruiken
Voor een progressive groove gebruik ik vaak vb1 of tritium in combinatie met een albino

Cool zeg! Zeker dat ik die sample CD wil hebben dan als die uit is. Psytrance is erg vette shit!

Maar de kracht van die stijl is wel dat het, in tegenstelling de meeste andere stijlen, tenminste niet zo'n eenheidsworst is. Dus hoop niet dat we teveel van dit soort toestanden krijgen en dat producers wel hun eigen sounds blijven maken. :)

Back