Korg Triton

Dit is inderdaad geen geld :o:
Buitegewoon goed instrument...tja, geen knaken, anders had ik er wel een 2e bij willen hebben *D

[slightly offtopic]
Aangezien Tritons en Trinity's (V3's!) tegenwoordig voor weinig weggaan, je hoort weleens dat de goeie oude Trinity beter klinkt dan een Triton. Zelf ken ik alleen de Triton/Karma, maar ben toch wel benieuwd wat daar van waar is :).

Origineel geplaatst door mc_kwok
[slightly offtopic]
Aangezien Tritons en Trinity's (V3's!) tegenwoordig voor weinig weggaan, je hoort weleens dat de goeie oude Trinity beter klinkt dan een Triton. Zelf ken ik alleen de Triton/Karma, maar ben toch wel benieuwd wat daar van waar is :).

beter niet maar anders , in de presets van de Trinity zit meer variatie .
De triton in meer gericht op dance wat presets betreft maar met een beetje
programmeren kun je dit verhelpen.

ff voor de duidelijkheid kan t ook opzoeken ,..maar hoort graag van hebbers van korgs
een prohecy dit zit x12 in een z1 meer niet???
wel toc z1 is veel meer dan een prophecy

en een trinity is weer uit gerust met onboard chip ,..dus de z1 chip onboard,...
of moetje dat later erby kopen
net as out boards en meer van die xtras

een triton ligt boven mn budget d8 ik ,..maar dus net niet
ik wil bv mn axie 80 de deur uit doen en een multi machine kopen ,..iets in de geest van een trinity ,..maar wordt ik dan hebberig,...?
maw ; wil ik dan de opties later ook allemaal hebben ; meestal erg duur later kopen
beter een 2nd hand xpanded deal maken

trinity wat zit daar zoon beetjes in x aantal stemmen ,..
boards ?
tippie iemand

hoort graag

:halleluja

Als je een trinity of een triton uitrust met een moss board, dan heb je er een synth bij.
Nl. de functies van de Z1 zitten op dat (toch best wel dure) bordje.
Ik weet nu niet zo snel ff hoeveel stemmig dat moss board is.
Klinkt wel erg bruut :)
Heb hem zelf (helaas) niet.

ik vind dat morel fair prijzen heeft

overal zie je nog eens een pak er bovenop liggen. hier zie je dat t gewoon service en 2e hands artikelen bieden aan je vaste klanten is voor een fair prijs

ze verdienen toch nog genoeg aan de nieuwe meuk, die toch veel te duur is ;)

Over tritions gesproken....Gezien het aanbod lijkt het wel of het Triton studio pro 76 dumptijd is...?
Is iedereen op die werledbak uitgekeken?:D

Origineel geplaatst door EVO
Over tritions gesproken....Gezien het aanbod lijkt het wel of het Triton studio pro 76 dumptijd is...?
Is iedereen op die werledbak uitgekeken?:D

je hebt ook mensen die al op de OASYS zijn uitgekeken :confused:

kreeg mailtje die 499.- triton is reserved!!grr
hag graag voor zoiets willen gaan ...
ze hebben der nog een met 88 gewogen toetsen ,..ik hecht daar persoonlijk niet soon meerwaarde aan ,..das de meerprijs 799.-

Origineel geplaatst door R-ond
kreeg mailtje die 499.- triton is reserved!!grr
hag graag voor zoiets willen gaan ...
ze hebben der nog een met 88 gewogen toetsen ,..ik hecht daar persoonlijk niet soon meerwaarde aan ,..das de meerprijs 799.-

Het betreft de Pro X ik dacht dat daar al scsi op zat en bij de 61 toetsen is dit een optie,
verder zijn 88 toetsen wel handig voor gebruik als masterklavier :)

haha ja ik kreeg gister hetzelfde mailtje...
erg gewillige prijs...
nog meer aanbieders met zo'n lage prijs???

van mij

van mij

Inderdaad een zeer scherpe aanbieding. En ik ben zo in Veenendaal om hem te halen. Zo'n aanbieding zal vast wel nog eens voorbij komen. Als ik iets zie laat ik het weten!

Back