Roland Benelux stopt support?

GuyDenruyter

Nieuwkomer
Hallo, ik heb opgevangen dat Roland Benelux niet langer support zou leveren - ik hoop dat dit niet waar is, hebben jullie ook iets dergelijks opgevangen?

Of dit waar is of niet weet ik niet, maar zopas het volgende meegemaakt:

Ik heb hier een TR-909 liggen met een kapotte transformator.
Dus ikke bellen naar roland benelux service center.
Ik: "Heeft U een transformator liggen voor een TR-909?"
Roland: "Ik zoek het even op"
.....
tijdje later:
Roland: "Over welk toestel gaat het hier juist? Ik vind het niet terug."

Re: Roland Benelux stopt support?

Origineel geplaatst door GuyDenruyter
Hallo, ik heb opgevangen dat Roland Benelux niet langer support zou leveren - ik hoop dat dit niet waar is, hebben jullie ook iets dergelijks opgevangen?

Heb je Roland zelf al gevraagd? Lijkt me dat je dan vrij snel weet waar je aan toe bent...

Goede ervaringen met RolandCE

Goede ervaringen met RolandCE

Roland Central Europe staat bekend als een hele goede en betrouwbare partij. Vanuit mijn werkzaamheden binnen de onlangs opgerichte gebruikers groep SonarClub, voor en door Nederlandstalige Cakewalk gebruikers, zaten we gisteren nog met de man om tafel die bij RolandCE verantwoordelijk is voor de Cakewalk en Edirol producten. Ik kreeg absoluut niet de indruk dat er ook maar iets van support gaat stoppen. Sterker nog, er liggen plannen om binnenkort gezamelijk het supportnetwerk te gaan verbreden en uitbouwen in heel Nederland en Nederlandstalig België. Dat wordt een hele goede samenwerking tussen producent en de Sonar gebruikers organisatie zodat er voor iedereen, beginners, gevorderden en professionals goede ondersteuning kan worden geboden op alle denkbare vlakken. Daarom geloof ik niets van het 'gerucht' wat in dit topic wordt beschreven.

Origineel geplaatst door Dnaab136
... kapotte transformator TR-909 ...
Moet je voor de grap eens naar Citroën bellen of ze nog nieuwe onderdelen hebben voor de Traction Avant. Die staat ook al jaren niet meer in het servicesysteem. :D

Back